Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

P.Hoek

2e hands auto gekocht, afgeleverd volgens afspraak naar volledige tevredenheid.

Komen afspraken na, vriendelijke verkoper

Janneke de bruyn

Goed bedrijf

Klantvriendelijk

Van mill Dordrecht

Vreselijk

Hilarius

Goedenavond. Als gepensioneerd opel verkoper ben ik in Gorinchem door Jacco geholpen zoals ik mijn klanten ook hielp. Daarom een fijn gevoel waar jullie trots op kunnen zijn, ga zo door.
De...
De verassing was de gouden doos na de aflevering thuis bezorgd.
Nogmaals bedankt !

Namen de tijd, koffie in een kopje, enz.

Patrick

Fijn en mooi bedrijf.
We werden goed geholpen en met ons mee gedacht.

Ze komen hun beloftes na.

Leon van Iperen

Ik was altijd al klant bij de opel centrale, wat nu Van Mill is geworden. En ik was op zoek naar een mooie opel astra. Want ben al mijn hele leven groot opel fan. Dus zag een mooie occasion op de... Ik was altijd al klant bij de opel centrale, wat nu Van Mill is geworden. En ik was op zoek naar een mooie opel astra. Want ben al mijn hele leven groot opel fan. Dus zag een mooie occasion op de website staan, en ik ben gaan kijken naar deze auto. Na een warme ontvangst, en een goede proefrit gereden te hebben, had ik besloten de auto te kopen. Ze hebben de auto zeer goed klaar gemaakt, en hij stond mij glimmend op te wachten op de aflever dag!

Dus Merijn , en het gehele team achter de schermen ontzettend bedankt voor de goede service! Jullie zijn toppers!

Aandacht en ruim de tijd voor de klant.

Peter de Vogel

Ik heb nu voor de 5e keer een Opel aangeschaft en daarnaast 3 klanten aangebracht bij van Mill. Gesteld kan worden dat ik uiterst tevreden ben. Vergelijk bijvoorbeeld de klantgerichtheid met de... Ik heb nu voor de 5e keer een Opel aangeschaft en daarnaast 3 klanten aangebracht bij van Mill. Gesteld kan worden dat ik uiterst tevreden ben. Vergelijk bijvoorbeeld de klantgerichtheid met de buurtsuper van vroeger. Men wist wat de klant nodig had en wanneer deze boodschappen kwam doen. Deze werden bewijs van spreken voor de klant ingepakt en klaargezet, met het betalen van de rekening kwam het wel goed.

Ik waardeer de oprechte opstelling ten aanzien van de klant. Van Mill is pas tevreden als de klant tevreden is . Dat hebben Rick Kennedie en Mehrali Coban meerdere malen bewezen.

Klantgerichtheid, productkennis, integriteit, uitstraling van het bedrijf

Jordy

Goede autogarage waar je tot een goede deal kunt komen

Afspraken nakomen en goede oplossingen bedenken

Betsy Nanninga

Denkt mee