Duncan

Goed. Banden op tijd, prijs goed, levering info goed. Zelf de snelheidsindex over het hoofd gezien.

Duidelijkheid.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Scheeuwende reclame op de site: onnodig. De prijs valt een shoppende klant vanzelf wel op.

Zeer goed

Zeer goed en deskundig

Geen zwak punt

Martin Bosch

Prima banden en ruime keus. Goede levering.

Het track en trace nummer is erg handig.

Ik heb er geen gevonden.

Posno

Zeer goed

Duidelijkheid

Nieuwe banden besteld en laten afleveren bij montagepunt.

Goede prijs

Angelique vd Hoek

Zeer goed, scherpe prijs voor banden

Ja, de prijs en de levering waten top

niets

Marianne

Prima site, goede prijs

Duidelijk

Track en trace proces is slecht. Om 9 uur bekijk ik de status; banden in verdeelcentrum. Ben even weg en banden worden bezorgd, achter mijn afvalcontainers gelegd met een kaartje in de brievenbus, dat de banden zo afgeleverd zijn. In track en trace systeem zijn dan ineens alle tussenfases in ingevuld. Er is tussentijds in proces dus niet gescand, zo kan ik niets met dit systeem.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Geachte klant ( naam bij ons bekend )

Onze excuses dat DPD dit zo heeft gedaan.

Allereerst mag DPD van ons de banden niet zomaar ergens neerleggen. Hiervoor hebben wij geen toestemming gegeven aan DPD. Wij zullen ons dan ook hierover beklagen.

Ten tweede is het spijtig dat DPD de pakketinformatie niet had geupdate. Uiteraard zullen we dit ook wegleggen bij hen. Normaliter hebben zij dit altijd prima op orde.

Autobanden Prijsvechter

Goede ervaring, snelle levering, goede prijs.

Prijs ,levering, assortiement

Zou het niet weten na een levering.