Richard

Goede ervaring met dit bedrijf. Lage prijzen, geen verzendkosten, banden zijn snel geleverd, en je kunt kiezen uit veel montagebedrijven in de buurt (met reviews en prijzen).

Veel montagebedrijven in de buurt, met reviews en prijzen zodat je makkelijk kunt kiezen

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Jammer dat je niet met creditcard kunt betalen

Tevreden over service, prijs en informatie(telefonisch) over levertijd,banden waren zelfs sneller geleverd dan verwacht.

Zeer goedkoop en snelle levering.

Aesloos wesley

Super ervaring! Besteld en supersnel geleverd! Toch wetende dat ze met verlof waren

Supersnel en goede uitleg

In 1 woord: geweldig

Ja prijs en keuze

Geen enkle punt

Ben Koenen

Duidelijke en goede website, snelle levering en een goede prijs.
Dit bedrijf zal ik zeker in mijn vrienden en kennissenkring aanbevelen.

Levering van recente productiedatum van de banden, dus geen oude banden.

Dick F.

Duidelijke website met lage prijzen en snelle, correcte levering. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Lage prijzen en snelle levering

Adres van alternatief leveradres was even zoeken.

Roelof Sikma

Zeer goed vaker besteld en snelle levering

nvt

Patrick thieme

Kwaliteit en prijs verhouding,snelle levering en goede service

Ron van Dijk

Prima product voor een scherpe prijs , deze positieve indruk wordt volledig teniet gedaan door de kwaliteit van levering door DPD : de klant wordt op geen enkele wijze geinformeerd wanneer...

Een goede heldere website, scherpe prijs.

Geef de klant ( tegen evt. een extra vergoeding ) de keuze voor een goede bezorgservice ( bv UPS ).

Ad

Meer dan prima !

Response op vragen en revieuws boven alle verwachtingen. Ook als mensen wat te zeuren hebben wordt keurig netjes uitgelegd dat ze in 8 van de 10 gevallen gewoon zelf niet goed gelezen hebben. En daar waar iets fout gegaan is wordt dit ook erkend.