rinus

Prima, banden besteld en 2 dagen later op de plaats van bestemming

Neen

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Ik kreeg helaas de verkeerde banden. Dit kwam doordat de stickers van de koerier waren verwisseld. Dit werd netjes opgelost door Autobanden Prijsvechter

Oplossingsgericht

Peter-Paul van Overveld

Enorme keuze voor een heel scherpe prijs!

Veelheid aan keuze.

Graag informeren bij de montagepunten of de getoonde prijzen correct zijn.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Peter-Paul

Bedankt voor uw review.

Twee maal per jaar sturen wij al onze montagepunten een bericht, met de vraag of zij de montageprijzen willen controleren en/of dat de adresgegevens nog juist zijn.

Tevens voor elke nieuwe klant sturen wij een bericht aan het montagebedrijf om de klant aan te melden.

Hierin stellen wij, dat de door hen opgegeven montageprijzen bindend zijn. Dus de montageprijzen in onze webwinkel zijn altijd de maximale prijs die zij mogen vragen.

Indien dit niet het geval is, dan zullen wij bemiddelen om het verschil terug te krijgen van het montagepunt.
We vernemen het graag.

Autobanden Prijsvechter

Ik vond autobanden prijsvechter heel goed .ik had eerst en ander site gekozen maar ze hadden veel “ hidden costs”+-30€ dus ik heb dit site gekozen ( ze hadden geen )

Opzoeken voor het band was makkelijk

Het banden montage punt zoeker is t’kliene

Gaasterlânman

Niks mis mee!
Als je A-merk autobanden zoekt is dit een prima adres. Supersimpel bestellen, vlotte afhandeling. Zoals je het verwachten mag.

Snelle, overzichtelijke bestelwijze

Nel Fiere

Prima tevreden

Prijs prima

Snelle service

nvt

EJ

Prima afhandeling van de bestelling

De service met het bestellen van banden die niet op de website vermeld stonden

Marc Kops

De ervaring is prima te noemen. Nog nooit eerder banden gekocht via internet, maar ze waren er snel

Prijs en levering. Site is duidelijk

Mootje

Voorheen ergens anders bestelt, maar vanaf nu blijf ik bij jullie . Toppers

Super