jh van Pelt

De bestelling was zeer snel geregeld

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

niets veranderen goed zo

Alles is gewoon goed.

Kop

Het bestellen ging eenvoudig en de site werkt gemakkelijk. Ook het feit dat je meteen een montagepunt kunt kiezen is een groot pluspunt. De banden werden snel geleverd naar het montagepunt. Het was...

Zie mijn eerdere opmerking

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Kop.

Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over onze informatie verschaffing aan het montagepunt.

Wij vinden dit wat vreemd, aangezien het montagepunt van ons direct bij het verzenden van de order, alle klant, order en bestellingsgegevens krijgt per email.

Montagepunt weet dus welke banden er komen en voor wie deze zijn.

Vervolgens staat er bij levering het ordernummer op de sticker. Deze is ook aangemeld.
Het lijkt erop dat het montagepunt dan hun email niet goed checkt of de sticker niet goed leest.

Wij zullen het montagepunt nogmaals instrueren.

Onze excuses voor het ongemak.

Etienne
Autobanden Prijsvechter

Jan van de Aast

Voor een mooie prijs 4 nieuwe banden besteld, een stuk goedkoper dan bij de dealer!

Duidelijke website en uitgebreid assortiment

Zwakste punt was de levering, 2 banden waren binnen een dag in huis de andere 2 zijn verdwaald geraakt in de VK. Hier kunnen jullie natuurlijk niks aan doen, dit probleem is veroorzaakt door de bezorgdienst.

D Hernando Simon

W.W.

Makkelijke site en snelle levering en ontvangen wat ik dacht te krijgen

Makkelijke site en snelle levering

Ik zou een mail krijgen met track en trace ( makkelijk om je dag te plannen ) helaas hiervan geen mail ontvangen

Anonieme klant voor het leven

Al vaker gekocht hier voor mijzelf en mijn vrouw dr auto. Altijd goed

Ja de prijs, de keurige levering, alles gewoon goed en betrouwbaar

Niks

Rien Fiere

Kon de nodige info gemakkelijk vinden op site. Werd goed geinformeed over de voortgang van de bestellingen.

Lage prijzen

Prima service , snel geleverd .