Ian (Fiat Doblo)

Zeer positieve ervaringen (aanbod, presentatie, bestel procedure, levering).

De duidelijkheid van de informatie m.b.t. de beschikbare banden (maakt kiezen makkelijk).

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

n.v.t.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Fijn dat u tevreden bent en ook onze zoekfunctie waardeert.
Hopelijk zien we u nog eens terug.

Met vriendelijke groet
Daniël

Robert

Heldere duidelijke internetwinkel, ik heb hier 3 maal banden gekocht, telkens zeer tevreden.

Scherpe prijzen, helder duidelijk overzicht, geen poespas, geen onzin, veel keuze, makkelijke website.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

We zijn blij dat u wederom bij ons gekocht heeft en we vinden het fijn dat u ons waardeert.
Vertel het door :-)
Bedankt voor uw review.

Met vriendelijke groet
Daniël

Joris DB

Alles goed verlopen, geen opmerkingen

Scherpe prijs-kwaliteit verhouding en gratis levering

van Alphen

Goedkoop, snel

Track en tracé heeft bij mijn bestelling niet gefunctioneerd

Leuke prijzen, snelle levering, en DOT code van de band was van afgelopen jaar.
TOP!

Prijs snelle levering

Duidelijke website waarbij keuzes maken makkelijk is.

Duidelijk, geen kleine lettertjes, overzichtelijk

Heb geen zwakheden ontdekt

M.Tigelaar

Prima gegaan ?

Redelijke prijzen ??

NVT

Uitstekend! Het kiezen van een geschikte band was niet zo makkelijk, maar het bestelproces ging wel supersnel en een paar dagen later zaten de banden onder mijn auto! Ook fijn dat deze webshop goed...

De samenwerking met montagepunten is wel een plus.

Ik zocht op de site naar winterbanden. De site geeft wel informatie over grip bij nat weer, maar geen informatie over grip bij sneeuw.
Ik zou adviseren informatie toe te voegen over de hoeveelheid grip bij sneeuw per band.

Beste klant.

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het bandenlabel "grip op nat wegdek" is officieel getest i.o.v de EU.
Grip op sneeuw voor winterbanden wordt niet getest en derhalve zijn deze gegevens niet beschikbaar.
In de branche wordt hier wel om gevraagd, maar helaas wordt dit nog niet gedaan.

Wij kijken hierin zelf naar de winterbandentests zoals die van de ANWB en TUV en nemen dit mee in de algemene kwaliteitsscore.

Met vriendelijke groet.
Daniel