Autobanden Prijsvechter

Autobanden Prijsvechter Ook benieuwd naar feedback over de webshop Autobanden Prijsvechter? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3775
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Autobanden Prijsvechter met 8.9/10. Gebaseerd op 3775 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Komt na wat ze zeggen. en dat kan vandaag de dag niet van alles en iedereen gezegd worden. dus ze doen wat ze zeggen.

Voldoende (6/10)

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

betere check of de aangegeven montage punten wel of niet mobiel werken.
monteren banden bij AKS kost € 15,= per band maar het loshalen en weer monteren van de band kost € 6,25 per band extra!!! En dit staat nergens vermeld, wel een fait a compli als je daar staat!!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend)

Allereerst onze excuses dat een montagepunt meer heeft gerekend dan bij ons op de website staat vermeld.
De prijzen op onze website zijn bindend voor de montagepunten.

Wij zullen dan ook om opheldering vragen bij dit montagepunt en hen verzoeken dat u de betaalde meerprijs terugkrijgt, indien u alleen de banden heeft laten monteren.

Autobanden Prijsvechter

UPDATE 27-06: Klant heeft winterwielen laten wisselen voor zijn zomerwielen. Deze extra werkzaamheden zijn terecht doorberekend door het montagepunt. Montagepunt heeft zich dus keurig aan de prijs gehouden welke is gesteld op onze website.

Score voor Autobanden Prijsvechter:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke web site, goede informatie stroom verzending, nette en vriendelijke banden monteur.

Pieter de Korte
Pieter de Korte

Geen zwakke punten gezien

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed. prima prijzen en snelle levering.

A de Smoker
A de Smoker
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle leverin en scherpe prijs.

Uitstekend (10/10)

snelle levering, groot assortiment, lage prijzen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring is zeer goed, snelle levering.

S
S

Prijzen van het montage punt meenemen op leverbon en factuur

Score voor Autobanden Prijsvechter:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Meermaals bander nog besteld prima geregeld.

Meydaa
Matig (5/10)
Meydaa

Neen

Bijkomende achteraf kosten als wettelijke verwijderingsbijdrage in het vervolg direct vermelden bij de afzonderlijke bandprijs. Zo krijgt de klant een direct totaalbeeld. Dit is eerlijker en correcter!!!!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer, mevrouw Meydaa.

Hartelijk dank voor uw review.

Wij begrijpen wat u bedoelt, echter geven wij op de productpagina`s duidelijk weer dat de prijzen excl. verwijderingsbijdragen zijn. Dit staat rechts bovenin vermeld.

Omdat andere webwinkels meestal de prijzen ook zonder verwijderingsbijdrage weergeven, zijn wij genoodzaakt om dit ook te doen.

Tevens wordt dit direct weergegeven in het winkelmandje.

Overigens vragen wij de werkelijke prijs voor verwijderingsbijdrage, welke op dit moment 1.57 Euro is. Zo zien we dat andere aanbieders soms wel tot 5.00 Euro per band vragen en verdienen aan de verplichte verwijderingsbijdrage.

Dus wat eerlijk en correct is, dat vragen wij ons af bij andere aanbieders. Niet bij ons.
Wij zijn hierin helder en betreuren dan ook uw review.

Score voor Autobanden Prijsvechter:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In eerste instantie .....gewoon, ... normaal..
bijkomende achteraf kosten als wettelijke verwijderingsbijdrage in het vervolg direct vermelden bij de afzonderlijke bandprijs. zo krijgt de klant een direct totaalbeeld. dit is eerlijker en correcter!!!!.

Gino pfaff
Voldoende (6/10)
Gino pfaff

Voor bepaalde tijd besteld morgen in huis

Beste heer Pfaff,

Bedankt voor uw reactie.

Wij geven aan: levertijd 1-2 werkdagen.
Dit kan helaas niet beter, aangezien wij afhankelijk zijn van de vervoerder, welke soms al binnen 1 dag komt bezorgen.

Wij bieden een track en trace aan met "predict" waardoor u kunt zien wanneer en hoe laat de bezorger komt.

Score voor Autobanden Prijsvechter:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service alleen de aanwijzing van de banden waneer ze binnen komen mag duidelijker met tijd aangeven worden.

Hendrik
Hendrik

Goede kwaliteit prijsverhouding.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed bedrijf, snelle levering. voor de 3e keer banden besteld.

Goed (8/10)

duidelijk geregeld

Score voor Autobanden Prijsvechter:4/5

Netjes.

Bedrijfsinformatie

Met de Autobanden Prijsvechter site is onze doelstelling de laagste prijs voor banden te bieden en toch een goede service te leveren.
Adres
Graaf Engelbrechtstraat 7