#STORM Trainingen

Super makkelijk. Bandenmaat overnemen, kiezen welke kwaliteit en prijs je wil en bestellen.

Goede website, duidelijk en overzichtelijk.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Niets

Alex

Goede webwinkel

Snelle afhandeling.fast delivery

P van es

Eerste kennismaking
Super alles tot in de puntjes geregeld

Alles goed te volgen
En op
Tijd

Heb geen zwakke punten
Kunnen
Ontdekken
Ga zo door

Popa C

Snel, duidelijk en kwaliteit!

Heb ik niet gezien

Cor

Vriendelijk en men denkt mee.

Prijs Kwaliteit !

Geen zwakke punten!

Rahman

Zeer duidelijk met tonen producten,

Snelle levering zelfs in Brussel, zeer goedde klanten service had ze gebeld voor tijd levering en ze hadden direct een mail gestuurd met track en trace.

Zeer goede en snelle service tegen de scherpste prijs!

Scherpe prijs

Sms meldingen ontvangen om de status van de levering te volgen

Kerkhof

Goede snelle service en goede prijzen

Goede prijzen
Genoeg keuze