Arnout

Snelle levering. Met de track and trace weet je ongeveer wanneer je bestelling binnen kan komen.

S van wijck

Oke en alles is zeer overzichtelijk

zeer overzichtelijk

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Bart

Goede prijzen en een ruim assortiment aan banden.

Banden in alle prijsklassen, maar allen scherp geprijsd

Niet in de webwinkel, maar de track en trace van dpd was wat minder. Deze liep wat achter op de werkelijkheid. Er bestaat een andere variant van dpd track en trace die meer inzicht geeft en mogelijkheden heeft om bv het leveradres te wijzigen. Maar misschien is dit (nog) niet mogelijk voor bandenlogistiek.

Beste Bart,

Bedankt voor uw suggestie.
Wij gaan hier zeker naar kijken.

Etienne

D.J.

Prima! Makkelijk en snel!

Overzichtelijke webshop waarbij gebruiksvriendelijkheid centraal staat (makkelijk navigeren en filteren). Ook de concurrerende prijzen zijn een pluspunt.

De levertijd. Overal wordt vermeld binnen 2 werkdagen, maar in de bevestigingsmail werd dit opeens verruimd naar 5 werkdagen i.v.m. de drukke winterperiode. Dit moet vooraf al vermeld worden. Daarnaast duurde het helaas nog langer dan de 5 werkdagen. Ook zaten de verkeerde stickers op de banden waardoor er verwarring ontstond over de juiste bandenmaat.

Beste D.J.

Het klopt dat de levertijd in deze periode vanwege het winterbandenseizoen uitloopt naar 3-5 werkdagen.

Toen u de bestelling plaatste, waren er net de eerste tekenen dat de levertijd zou gaan uitlopen. Dit is elk jaar anders, afhankelijk van het weer.

Wij hebben dit gelijk vermeld in de verzendmail en op onze website onder "levering".

Echter was dit nog niet aangepast bij de producten, aangezien dit nogal wat werk is en dit ten tijde van uw bestelling nog niet was afgerond.
Inmiddels staat dit nu ook bij de producten zelf.

Wij excuseren ons dan ook voor dit ongemak.

Daniël

Corinne/ Autorijschool Westkop.nl

Scherpe prijzen, verse banden, snelle levering, goede informatievoorziening. De verzending duurde deze keer iets langer door de drukke periode.

Prijs, gemak van bestelling tot de levering, indien gewenst bij montagepunt

Geen zwakke punten ontdekt

P. Jovanovic

Sterk aanbevolen. Snel geleverd. Fatsoenlijke prijzen. Nieuwe banden. Duidelijk en makelijk te bestellen in een woord perfect.

Sho'aib

Ik heb gekozen voor autobandenprijsvechter omdat de banden die ik op het oog had iets goedkoper waren dan bij de meeste andere verkoop punten. Omdat mijn huidige banden nodig vervangen moesten...

Prijs en informatie.

Dunlop banden die ik bij jullie besteld heb hadden andere waardes op de sticker staan dan op de website vermeld staat. Zo was benzine verbruik met een B aangegeven op de website maar op de sticker staat dat dit C is en ook zit er een verschil in DB waardes. Hele slechte zaak, je krijgt dus niet waar je voor betaald.

Beste heer Sho 'aib.

Onze excuses dat de bandenlabels niet geheel overeen kwamen met de labels op onze site.

Dit komt helaas sporadisch voor omdat onze leveranciers deze data aanleveren.
Zij hebben deze data weer van de producenten en ergens in dat traject heeft iemand voor uw product verkeerde waardes ingegeven.

Helaas is het voor ons onmogelijk om dagelijks zo`n 10.000 producten a 3 bandenlabels te controleren.

Wij hebben het dan ook onderling inmiddels opgelost met u naar tevredenheid. Anders hadden wij kosteloos de banden uiteraard bij u opgehaald.

Gelukkig bent u akkoord met onze oplossing en daarom zien we u dan ook graag weer eens terug in onze webwinkel.

Etienne

Ed, Breda.

Duidelijke communicatie over product zelf en de bestel- en leverwijze.

Sven

Voor de tweede keer besteld, dus de eerste keer was in orde.

Een derde keer bestellen zal zeker gebeuren als ik weer autobanden en velgen nodig heb.

Een verbeterpuntje:...

Veel keuze uit bandenmerken en maten.
Met DPD afleveren is altijd goed gegaan.
Ik vind de stalenvelgen mooi, omdat ze niet standaard zwart zijn maar glimmend grijs. De stalenvelgen komen kwalitatief goed over.

Het winkelmandje is leeg als je er een paar dagen van te voren iets in heb gedaan. Misschien is een verlanglijstje handig zoals bol.com dat op hun website heeft.

Beste Sven,

Bedankt voor uw interessante opmerkingen waarmee we de site nog wat kunnen verbeteren.
We gaan er eens over nadenken.

Veel plezier met de nieuwe velgen.

Daniël

Zeer goed