Vincent Rouw

Overzichtelijke site, goede prijzen en prima bestelgemak.

De vlotte verwerking van de bestelling.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Informatie over de levering vanuit Autobanden Prijsvechter was goed en snel gedaan, echter de manier en tijd van bezorging van de banden vind ik deze keer onacceptabel (de vorige bestelling ging na 1x bellen goed). DPD bezorgservice is echt een drama, koerier belde bij mij de 2e poging geirriteerd op dat ik niet thuis was en vervolgens heb ik zelf 3x moeten bellen met DPD dat ze mijn banden konden leveren. Klantenservice van DPD is ook slecht. Dus ik adviseer jullie van Autobanden Prijsvechter om een andere bezorgservice te gebruiken. De minder positieve score is dus ook echt bedoeld voor (de samenwerking met) DPD.

Ervaring is goed, zoals het hoort

Prijs

Guijt

Levering op de dag als beloofd, juiste en snelle feedback op vragen via de email.
Wij kopen al jaren onze banden via EJ Banden/Autobanden prijsvechter

Goede zoekfilters, juiste banden snel gevonden. Informatie over de banden zijn duidelijk

nvt

Uitgebreid en overzichtelijk assortiment met prima prijsstelling

kiessysteem vor de juiste banden.

Geen blijf vooral zo doorgaan. Zeer tevreden

Goed overzicht bij het kiezen van banden.

Makkelijke betaling en overzichtelijke afhandeling.

MenS

Ik wist niet van het bestaan van dit bedrijf af. Oorzaak, weinig op zoek naar aankopen via internet.
Was verwonderd over de uitgebreide informatie en het keuzenpakket.

Door de duidelijke informatie, kwam ik al snel tot de voor mij gewenste type band.

Het telefonisch bereikbaar zijn kon in mijn geval iets beter. Moment opname?
Het advies en uitleg was daar in tegen goed te normen.

De webshop is duidelijk en overzichtelijk.

Ondanks dat de banden van 2016 zijn is prijs kwaliteit top

Geen idee. Niet echt iets zwak.

veel keuze en info

Mo

Ik ben tevreden, dus ik heb jullie pagina geliked :-)

Prijs - assortiment - levering

Geen aanpassingen nodig lijkt mij

Renate

1e x bij jullie gekocht. Is goed bevallen en kom nog een keer