a3jeroen

Goede prijs. Duidelijke informatie tijdens bestellen en verzending. Snelle levering.

Duidelijkheid

Goedkoop.

Laagste prijs garantie

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Levering

van Engen

duidelijk en degelijk en betrouwbaar

aanduiding verbeteren door een spatie bv niet 20555 *16 maar 205 /55 16

v. bronswijk

Mooi duidelijk.

Zou het niet weten.

Roy Vonk

Prima in orde ,goede prijs en super snelle levering !

Snelle levering!

M. Korte

De goed-voor-mekaar-show! Alles verliep volgens olan.

Houden goed op de hoogte van de status

Niet echt zwak. Ik heb via mobiele site besteld, deze zou eventueel met iets meer filters kunnen werken.

S. Tuinstra

Goede prijs, duidelijke site, fijne leveringscommunicatie en een goed product!

Compleet, overzichtelijk ensimpele stappen.

Ik heb alles gied en snel kunnen vinden wat ik zocht, alleen de levering zou wellicht nog iets versneld kunnen worden.

Ben

Makkelijk om te bestellen, handig om zelf een eigen montagepunt te kunnen slecteren

Goede informatie over de types banden

niet van toepassing

Snel en goed

Ook nog de mogelijkheid voor goed telefonisch advies