Vink

Top. Goed geholpen en je wordt niet afgezet.
Zeker een aanrader om hier je banden te halen.

Ja geeft advies op maat.
Leveringen zijn op tijd

Hub Steijns

Nu voor de 2de keer banden besteld. Zeer tevreden.

Zeer duidelijke informatie, ook voor de leek

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

prima webwinkel, geen verdere verbeterpunten te melden

Marek

Top bedrijf. Top kwaliteit .scherpe prijs

Ik kon zwakste punt niet vinden

Super, goede prijs. Eerder bij een concurrent besteld, wilde ik deze bellen kreeg ik een buitenlands sprekende man aan de lijn. Nu gekozen voor jullie. Wel gewoon Nederlands bedrijf

Prijs

Niks gevonden

Just - T - Design bv

Altijd goed en duidelijk
We hebben al een aantal keer banden besteld.

Goeie prijzen en product informatie.

Heb er geen :)

Henk Visscher

De webwinkel is goed en informatief.

Eenvoud en flexibiliteit

Aanvankelijk werden de banden aangeboden, maar kon ik niet bestellen. Na telefonisch contact is deze mogelijkheid hersteld, echter waren andere prijzen van toepassing i.v.m. de wijziging van toeleverancier.
Advies: met regelmaat bestelmogelijkheid checken van de eigen website

Arnout

Snelle levering. Met de track and trace weet je ongeveer wanneer je bestelling binnen kan komen.

S van wijck

Oke en alles is zeer overzichtelijk

zeer overzichtelijk

Bart

Goede prijzen en een ruim assortiment aan banden.

Banden in alle prijsklassen, maar allen scherp geprijsd

Niet in de webwinkel, maar de track en trace van dpd was wat minder. Deze liep wat achter op de werkelijkheid. Er bestaat een andere variant van dpd track en trace die meer inzicht geeft en mogelijkheden heeft om bv het leveradres te wijzigen. Maar misschien is dit (nog) niet mogelijk voor bandenlogistiek.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Bart,

Bedankt voor uw suggestie.
Wij gaan hier zeker naar kijken.

Etienne
Autobanden Prijsvechter

D.J.

Prima! Makkelijk en snel!

Overzichtelijke webshop waarbij gebruiksvriendelijkheid centraal staat (makkelijk navigeren en filteren). Ook de concurrerende prijzen zijn een pluspunt.

De levertijd. Overal wordt vermeld binnen 2 werkdagen, maar in de bevestigingsmail werd dit opeens verruimd naar 5 werkdagen i.v.m. de drukke winterperiode. Dit moet vooraf al vermeld worden. Daarnaast duurde het helaas nog langer dan de 5 werkdagen. Ook zaten de verkeerde stickers op de banden waardoor er verwarring ontstond over de juiste bandenmaat.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste D.J.

Het klopt dat de levertijd in deze periode vanwege het winterbandenseizoen uitloopt naar 3-5 werkdagen.

Toen u de bestelling plaatste, waren er net de eerste tekenen dat de levertijd zou gaan uitlopen. Dit is elk jaar anders, afhankelijk van het weer.

Wij hebben dit gelijk vermeld in de verzendmail en op onze website onder "levering".

Echter was dit nog niet aangepast bij de producten, aangezien dit nogal wat werk is en dit ten tijde van uw bestelling nog niet was afgerond.
Inmiddels staat dit nu ook bij de producten zelf.

Wij excuseren ons dan ook voor dit ongemak.

Daniël
Autobanden Prijsvechter