Autobanden Prijsvechter

Autobanden Prijsvechter Ook benieuwd naar feedback over de webshop Autobanden Prijsvechter? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3778
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Autobanden Prijsvechter met 8.9/10. Gebaseerd op 3778 ervaringen.

Martin Zwijnenburg
Martin Zwijnenburg

De website is overzichtelijk, het maken van een keuze is eenvoudig (je moet uiteraard wel weten wat er onder je auto ligt, maar dan loopt het ook op rolletjes). De informatie bij de banden is accuraat.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Soms staan er banden in (zelfde merk en type) waarvan ik niet kan achterhalen wat nu precies de verschillen zijn. Het zou in zo'n geval helpen om aan te geven wat deze zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend, voor de derde keer alweer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed advies, snelle levering, goede prijs!.

Gina Kupers
Gina Kupers

Uhmmm niks!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super snelle levering! was nogal skeptisch om banden te bestellen en op montage punt te laten monteren maar super bevallen!!! volgende x weer!!.

Goed (8/10)

Voor een goedkope prijs hebben we nieuwe banden op onze auto.

Het is niet overzichtelijk wat de volgorde is van bestellen, want eerst hadden we het montagepunt er niet in staan.

Score voor Autobanden Prijsvechter:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor deze aankoop had ik geen ervaring met dit bedrijf. mijn ervaring met het verloop van deze aankoop is goed.

Sebastiaan Smits
Sebastiaan Smits

Toppers, goede prijs, snelle levering.

Teveel knallende kleuren. Ik begrijp dat dat de marketing is, maar een paar stappen minder kan ook werken. :) Voor eventuelle ondersteuning hierbij geef ik graag wat kosteloos advies. U kunt mij bereiken op 0641861023

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Toppers, goede prijs, snelle levering. zou willen dat iedere e-tailer zo handelde.

Emiel Lamboo
Emiel Lamboo

heel handig dat je de banden direct bij een montagebedrijf bij je in de buurt kan laten afleveren, en dat het bedrijf jou belt voor een afspraak.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Veel keuze en duidelijke beschrijving, of eigenlijk begrijpbaar beschreven, over de prestatie`s van de banden.

Uitstekend (10/10)

alle nodige informatie was gemakkelijk te vinden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Drie keer zaken gedaan, drie keer prima en snel geleverd..
scherpe prijzen, heel goede bestelsite.

Goed (8/10)

Prijs, kwaliteit,levertijd

Info over verloop order.
Ik had banden besteld maar verder geen info over gehad. Wel netjes afgeleverd.

Score voor Autobanden Prijsvechter:4/5

Goed.

JHM Tromp
JHM Tromp

Prijs / kwaliteit

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Al voor de 4e keer besteld in 9 jaar, 1x voor de auto van mijn vrouw en 3x voor mijzelf. tot aan heden nooit te klagen gehad, altijd goed.

Rijschool
Zeer slecht (2/10)
Rijschool

Goedkoop (prijs)

Duidelijk aangeven waar de product uit welke land produceerd , ik kwam bij de levering pas erachter dat de banden uit slovakije komt

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Geachte heer.

Jammer te vernemen dat u denkt, dat wanneer de door u bestelde Continental banden in Oost Europa zijn geproduceerd dat deze van mindere kwaliteit zijn.

De door ons geleverde banden zijn rechtstreeks bij Continental Nederland ingekocht en voldoen aan alle eisen en standaarden van Continental.
De kwaliteit van banden die geproduceerd zijn in Slowakije, doen niet onder qua productietechniek, compound of grondstoffen, dan Continental banden uit een ander land.

Continental plaatst geen 2e keuze op de markt en de door u bestelde banden zijn de hoge kwaliteit die u mag verwachtten.

Mocht u alsnog twijfelen, dan nodigen wij u graag uit om contact op te nemen met Continental Nederland.

Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet helemaal goed.

Bedrijfsinformatie

Met de Autobanden Prijsvechter site is onze doelstelling de laagste prijs voor banden te bieden en toch een goede service te leveren.
Adres
Graaf Engelbrechtstraat 7