Pagie

Goede ervaring netjes geregeld

Goede service snel geleverd

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Is goed zo

NMPR

Prima service en vlot afgehandeld

Snelle service

Weinig info over de kosten van het montagepunt

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste NMPR ( naam bij ons bekend)

Helaas begrijpen wij niet wat u bedoelt met " weinig info over de kosten van het montagepunt".
Wij geven duidelijk de prijzen weer op https://www.autobanden-prijsvechter.nl/montagepunten/

Deze getoonde montageprijzen zijn bindend voor de garagehouder. Indien er meer wordt gerekend, dan zullen wij de garagehouder hierop aanspreken en het verschil laten terugbetalen.

Wat ons is hierover dan ook geen enkele onduidelijkheid.

Mocht u meer hebben betaald, dan vernemen we dat graag, zodat we actief hierin kunnen meewerken.

Met vriendelijke groet.

R. Remeeus

Alles was correct

Weet ik niet

Prima webwinkel

Prijs goed en veilig met thuiswinkel waarborg, geeft mij in ieder geval vertrouwen

De wolf

Verloopt prima een bestelling
Niks op aan te merken.

Duidelijke site.
Prima service

Niks op aan te merken

R.S. Buijs

Uitstekende, snelle en accurate levering tegen een mooie prijs.

De snelheid van leveren en de mooie prijs.

Geen zwakke punten

Oosterlaar

Duidelijk site, banden zijn goed te vergelijken,groot assortiment, scherpe prijzen, snelle levering. 9+

Hub Kuster @outlook.com

Ben zeer tevreden over de hele afhandeling

Alles was snel en goed verlopen

Duidelijk en goedkoop