Robert munneke

Duidelijk en overzichtelijk!

Perongeluk verkeerde maat ingevuld, direct gemaild, en werd meteen gecorrigeerd! Top service! En een snelle levering!

Dijk JLJ

Duidelijk en overzichtelijk.

Er is volop keuze in allerhande soorten en merken banden.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Ik heb zelf met het koeriersbedrijf moeten bellen om erachter te komen wanneer mijn bestelling geleverd werd, bovendien kwam de code niet overeen zodat ik me heb moeten door laten verbinden met een telefoniste. Zij heeft dat toen voor mij naar tevredenheid uitgezocht.

Helemaal goed.

Zoals het hoort te zijn

Henk

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen en supersnel geleverd. Ook snelle reactie en afhandeling van de order.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

geen zwakke punten gevonden alles wijst zichzelf uit, overzichtelijk dus.

APKlaar Veenendaal

Uitstekend bedrijf ze staan gelijk voor je klaar als er iets niet goed is gelijk tef contactzeer

Komt zijn afsraken na had afspraak om 9 uur ik kwam aan rijden en stonden gelijk voor mij klaar.

Niets.

raymond

Top

goed en eenvoudig

Daniël Hermans

Prima. Misschien ook het nieuwe ijslogo op de band toevoegen?

Duidelijk te sorteren.

Koppeling DPD werkt niet altijd goed. Track & Trace loopt achter met de realiteit. Maar goed: als je een paar honderd Euro uitspaart t.o.v. KwikFit, is dit geen probleem.

Ruud Wilschut

Was op zoek naar twee nieuwe voorbanden en deze hier voor een hele mooie prijs gevonden. Bestelproces via de overzichtelijke website ging vlekkeloos en werden ze netjes bij het montagepunt...

Duidelijke en verzorgde website en snelle verwerking van het bestelproces, het gemak van het selecteren van een montagepunt en last but not least, mooie prijzen! Als ik weer nieuwe banden nodig heb weet ik waar ik ze bestel!

Bij de banden die ik gekozen had stond vermeld dat de band vanaf de hielzone naar buiten toe loopt, biedt deze band ook bescherming tegen velgschade. Helaas was dit bij de maat banden die ik bestelde niet het geval en is dat pas het geval vanaf een bepaalde maat vermoed ik. Best wel jammer, want dit had mede mijn keuze voor deze band bepaald. Maar evengoed mooie banden voor weinig geld (Atlas Green 4S)!

Ulf Henning

Normaal, dus goed

eigenlijk geen opmerking, gewoon zo als het hord, bestellen en daarna een snelle levering

Jeron oostland

Hallo bestellen ging zeer makkelijk en het leveren van de banden ging super snel

zeer snelle levering perfect

nou ik zou het niet weten alles was mij zeer duidelijk en makkelijk te bestellen