Autobanden Prijsvechter

Autobanden Prijsvechter Ook benieuwd naar feedback over de webshop Autobanden Prijsvechter? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3775
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Autobanden Prijsvechter met 8.9/10. Gebaseerd op 3775 ervaringen.

Zeer goed (9/10)

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Score voor Autobanden Prijsvechter:4.5/5

Goed.

Posno
Posno

Duidelijkheid

Zeer goed.

Goede prijs

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nieuwe banden besteld en laten afleveren bij montagepunt.

Angelique vd Hoek
Angelique vd Hoek

Ja, de prijs en de levering waten top

niets

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed, scherpe prijs voor banden.

Marianne
Marianne

Prima site, goede prijs.

Voldoende (6/10)

Duidelijk

Track en trace proces is slecht. Om 9 uur bekijk ik de status; banden in verdeelcentrum. Ben even weg en banden worden bezorgd, achter mijn afvalcontainers gelegd met een kaartje in de brievenbus, dat de banden zo afgeleverd zijn. In track en trace systeem zijn dan ineens alle tussenfases in ingevuld. Er is tussentijds in proces dus niet gescand, zo kan ik niets met dit systeem.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Geachte klant ( naam bij ons bekend )

Onze excuses dat DPD dit zo heeft gedaan.

Allereerst mag DPD van ons de banden niet zomaar ergens neerleggen. Hiervoor hebben wij geen toestemming gegeven aan DPD. Wij zullen ons dan ook hierover beklagen.

Ten tweede is het spijtig dat DPD de pakketinformatie niet had geupdate. Uiteraard zullen we dit ook wegleggen bij hen. Normaliter hebben zij dit altijd prima op orde.

Score voor Autobanden Prijsvechter:3/5

Goed.

Prijs ,levering, assortiement

Zou het niet weten na een levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, snelle levering, goede prijs.

Gaya
Gaya

Ja , snelle levering en montage en het ontvangen van trackingnummer, zodat ik kopn zien dat mijn banden waren geleverd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na bestelling direct gebeld door montagepunt. kon al 1 dag later terecht voor de montage. top geregeld. ben een stuk voordeliger uit dan bij de kwikfit.

Ernst
Matig (5/10)
Ernst

?

Mis kosten. Oor het omleggen van de band om de velg en balanceren

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Ernst.

Allereerst onze excuses dat het montagepunt niet heeft gebeld.

U stelt dat het montagepunt niet wist voor wie de banden waren.

Dit vinden wij vreemd aangezien het montagepunt van onze server een email ontvangt met uw naam / telefoonnummer / uw ordernummer en het aantal en soort banden.
In deze email staat ook het nadrukkelijke verzoek om de klant te bellen na ontvangst.

Het ordernummer staat op de banden en aan de hand daarvan kan het montagepunt zien zien voor wie de banden zijn.

Score voor Autobanden Prijsvechter:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het bedrijf heeft mij niet gebeld dat de banden binnen waren. na vier werkdagen na de verwachte binnenkomst ( melding van jullie e mail) het bedrijf gebeld. deze vraag ook bij hun neer gelegd, waarm ik niet gebeld ben? zij gaven aan dat zij van jullie geen tentoon en naam bij de banden geleverd krijgen.

Laurens
Laurens

Ze zitten vaak net onder de prijs van producten,want we betalen natuurlijk liever niet te veel!

Eigenlijk niks!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede communicatie,en een overzichtelijk overzicht!.

Bedrijfsinformatie

Met de Autobanden Prijsvechter site is onze doelstelling de laagste prijs voor banden te bieden en toch een goede service te leveren.
Adres
Graaf Engelbrechtstraat 7