Ruud Wilschut

Voor de tweede keer in korte tijd twee banden besteld. Na inspectie van de twee andere banden zag ik dat er twee spijkers in zaten en wat droogtescheurtjes, daarom besloten die ook maar te...

Bestelgemak, afwikkeling en last but not least, geweldige prijzen!

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Het wel of niet aanwezig zijn van velgrandbescherming in de maat die je wilt bestellen zou fijn zijn!

M.W. Dillisse

In een woord "super goed en voordelig" Je kan je hele bestelling volgen

concurrerend, goeie banden tegen een betaalbare shop

N.V.T.

Heb ze nog niet hoeven bellen, dus over de klantvriendelijkheid cq reactiesnelheid kan ik niets over zeggen. Alle relevante informatie was te vinden.

Wolfsen D.

Zeer goed. Er zij zoveel nep webwinkels, dat ik hier besteld heb. Vanwege het feit dat mijn betaling en de levering gratis waren verzekerd via buysmart. Zo kon ik mijn geld in ieder geval niet kwijt...

Buysmart en thuiswinkel waarborg, alsmede de scherpe prijzen

Geen aanpassingen doen

T. Loki

Simpel,lekker makkelijk. Daar hou ik van.

Overzichtelijk makkelijk

Prima, de website is overzichtelijk en heeft een goede zoekfunctie waardoor het gewenste product snel is gevonden.
Prijzen zijn concurrerend.
Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig...

Op een e-mail met een vraag naar aanvullende informatie werd binnen een uur gereageerd.
Uitstekend..!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend)

Bedankt voor je review.
Fijn dat je over ons tevreden bent.

Gebruikelijk is levering in 2 werkdagen ( ca 48 uur ) mits besteld voor 15.00 uur.
In Aalter is er helaas een lange transittijd, vandaar ook 2 werkdagen levertijd.

Wij zouden het liever ook sneller zien, al zijn er concurrenten die er een week over doen ( al zeggen ze van niet )

Wij wensen je veel plezier van de nieuwe banden.

Met de hartelijke groeten van
Daniël
Autobanden Prijsvechter

Theo Knoop

Goede prijs en snelle levering

Duidelijke website. Gratis verzending

Nvt

Goede prijs voor mooie banden. Snelle levering.

Bij de bestelling kreeg ik een mail waarin werd gezegd dat ik "vanavond" en track&trace code zou krijgen. Die kreeg ik pas ergens om 3:00 's nachts.

A Becker

Voor de eerste keer besteld en zeer tevreden over de manier van bestellen en ontvangen van de bestelde banden

Aad

Is gewoon de goedkoopste en levert snel!

Je kan makkelijk een montage punt zoeken en gewoon daarheen laten sturen .

Nick

Uitstekende productpresentatie en snelle levering

Makkelijk vindbaar via Google
Veel productinformatie op de site
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Snelle