Prima service, dit keer vertraging op levering van de bestelling. Ik schat dat het 'weer' hier invloed op had.
Wat een levering van binnen 1-3 dagen moest zijn werd een week!
Dit is...

Het contact met de klant en de details van levering.

Ruud

Super, heb al meerdere mensen naar jullie website door verwezen

duidelijk overzichtelijk en snelle levering

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Ik zelf heb nog een min punten.

j verstegen

Jeff van Aalst

Voor het eerst bij Autobanden Prijsvechter besteld en heel tevreden met de afhandeling.

De snelheid van in behandeling nemen van mijn bestelling.

Geen zwakke punten

Prima service, banden geleverd zoals beschreven

J S Eitens

Set winterbanden besteld,snel geleverd,prima prijs,rijdt als een trein.

Als anderen de prijzen fors verhogen, blijft Autobanden Prijsvechter keurig bij zijn standpunt

Pascal

Goede serves

Goede banden voor een goede prijs

Weet ik niet

Goede website, goedkope banden, goede merken helaas veel langer dan vermeld moeten wachten op mijn banden. Maar ik had gelukkig geen haast.

goedkoop

men wist zelf niet wanneer mijn banden geleverd gingen worden. (kreeg al vraag over de beoordeling van montagepunt voordat de banden daar uberhaupt geleverd werden)

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend)

Het is inderdaad jammer, dat de levering wat langer duurde dan gesteld.
Ook wij worden daar uiteraard niet blij van .

Uw order is Maandag verzonden en op Maandag geleverd. De levertijd is daarmee 5 werkdagen geweest ipv de aangegeven 4 werkdagen.

Helaas doordat DPD een enorme achterstand had opgelopen in de week ervoor ( ivm Sinterklaas en de enorme vraag naar winterbanden) zijn er eerst oudere orders, welke waren blijven staan, uitgeleverd.

Gelukkig kunnen we in het nieuwe jaar weer terug naar de normale levertijden van 2 dagen.

Onze excuses voor de vertraging.

Daniël
Autobanden Prijsvechter