Ellen

Snelheid en leveringspunt binnen 2 km.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

autohandel philips

Uitstekend wat bestellen en levering betreft voor mij herhaling vatbaar ik blijf klant

super snelle levering en niet duur ben er dik tevreden over en weet zeker dat de volgende banden ook van prijsvechter komen

voor mij zijn geen aanpassingen nodig

Dennis H

Altijd super. Familie en vrienden aanbevolen.

Prijs kwaliteit snelheid enz enz

Geen zwakke punten eigenlijk

Jur

Snel, goed en goedkoop! Meerdere malen banden besteld en altijd vlot en goed geleverd.

A-merk banden voor B-merk prijzen

Geen opmerkingen

Goede informatie, zoekmogelijkheden en snelle levering

Prima prijs t.o.v. vergelijkbare aanbieders

Rob

Prima site en goede prijzen

Ruime keuze en goed vergelijk

Niet van toepassing

Vincent Rouw

Overzichtelijke site, goede prijzen en prima bestelgemak.

De vlotte verwerking van de bestelling.

Informatie over de levering vanuit Autobanden Prijsvechter was goed en snel gedaan, echter de manier en tijd van bezorging van de banden vind ik deze keer onacceptabel (de vorige bestelling ging na 1x bellen goed). DPD bezorgservice is echt een drama, koerier belde bij mij de 2e poging geirriteerd op dat ik niet thuis was en vervolgens heb ik zelf 3x moeten bellen met DPD dat ze mijn banden konden leveren. Klantenservice van DPD is ook slecht. Dus ik adviseer jullie van Autobanden Prijsvechter om een andere bezorgservice te gebruiken. De minder positieve score is dus ook echt bedoeld voor (de samenwerking met) DPD.

Ervaring is goed, zoals het hoort

Prijs

Guijt

Levering op de dag als beloofd, juiste en snelle feedback op vragen via de email.
Wij kopen al jaren onze banden via EJ Banden/Autobanden prijsvechter

Goede zoekfilters, juiste banden snel gevonden. Informatie over de banden zijn duidelijk

nvt