Scherp geprijsde banden, levering snel en prima verzorgd.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Sorteren op 'product type' en 'omschrijving' zou handig zijn om eenvoudig de banden met velgrand bescherming te vergelijken

heldere website

geen melding aankomst banden

Lage prijs en vlotte afhandeling. Uitstekend concept.

Niets

Ok, laagste prijs

Goede website, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Heldere website, goede prijzen, veel aanbod.

Geen idee

John d L

Goede voorraad, beste prijs en snelle levering

ruime keuze

Arie

Duidelijke website en veel keuze

Goede beschrijving van het product

Voldeed volledig aan mijn wensen

Steven Tjien-Fooh

Goede service en kwaliteit tegen een redelijke prijs.

Kwalitatief goede banden en dat voor een prijs die veel lager is dan bij gerennomeerde bandenspeciaalzaken.

Het niet kunnen ingrijpen bij te late levering door de bezorger.

Arnoud

Prima (web) winkel, Snel mn vraag beantwoord, snel de banden verzonden. 2e keer dat ik wat koop.

Info gemakkelijk te vinden.

Het typenummer van de geselecteerde band veranderde in een andere code in het winkelwagentje. Dat hoort niet, alhoewel na contact bleek dat het dezelfde band was. Het zou prettiger zijn dat die model-code dan gelijk gebruikt wordt.
ook kan ik alleen via het "kies een band voor mijn auto" stappenplan bij de betreffende band komen. Als ik al weet wat ik wil hebben lukt het niet.

Jurjen van def Geize

Er zou wat meer specifieke informatie op mogen van het product, bijvoorbeeld kwaliteit im relatie tot (veronderstelde) topmerken.
Er zou informatie bij mogen komen van klanten, recensies,...

In kon het afleveringsmoment niet traceren, met als gevolg dat de banden geleverd werden op het moment dat we een dag uitstedig waren.Toen we die dag omstreeks 22uur thuis kwamen stonden de banden “geparkeerd” bij de voordeur.