Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Bart

Prima prijzen, goede site, goede service/afhandeling

Onoverzichtelijk bestelproces. Veel e-mails ineens met afwisselende opmaak. Steeds herhalende informatie over ventielen.
Onduidelijk hoe afspraak maken met montage punt verloopt

Prijs. Levertijd. Montagepunten.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Inhoud van emails

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant. Bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij met uw input en suggesties. Wij zullen onze emails gaan bekijken of eventuele verbeteringen mogelijk zijn. Met vriendelijke... Beste klant. Bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij met uw input en suggesties. Wij zullen onze emails gaan bekijken of eventuele verbeteringen mogelijk zijn. Met vriendelijke groet, Daniël van der Hoek. Autobanden Prijsvechter

Prettige website, goed aanbod, goede prijzen

Groot aanbod, makkelijk te vinden wat ik zoek

nvt

Duidelijke webwinkel en snelle levering

Snelheid van leveren

Niet van toepassing

Ik heb vier banden gekocht voor de auto

Goed overzicht en ik kon de juiste band snel vinden.

De banden waren niet binnen twee dagen geleverd.

Posthuma

Prima in orde

ruime keuze en de laagste prijs

Hagemeijer

Makkelijke en vlotte afwikkeling van de order.

Snelle reactie , indien nodig.

Track and Trance zou fijn zijn om in dezelfde mail te krijgen als de bestelling. Nu waren het aparte mails.

Arjen de Vries

Fijne website, goede prijzen en uitgebreid aanbod. Daarnaast veel montagepunten om uit te kiezen, met voldoende informatie hierover. Verzending was snel en goed gecommuniceerd, maar DPD tracking... Fijne website, goede prijzen en uitgebreid aanbod. Daarnaast veel montagepunten om uit te kiezen, met voldoende informatie hierover. Verzending was snel en goed gecommuniceerd, maar DPD tracking werkte voor geen meter...

Zeer veel montagepunten, veel keus in banden, goede prijzen

DPD tracking informatie wertke niet goed, heb zelf moeten bellen met montagepunt om een afspraak te maken terwijl ik had verwacht dat zij mij zouden contacteren.

Herbert Krommendijk l

Snelle levering. Banden waren bij levering net drie maanden oud ( dot code).

Snelle levering. Bestelling kunnen volgen met track en trace.

Michel

Goede site, goed prijzen, fijne samenwerking met montagepunten

De samenwerking met het montagepunt zou nog beter kunnen, door aan te sturen dat ze bellen wanneer de banden ontvangen zijn.