Vond je het bestellen gemakkelijk?

Durk van Wieren

Werd nog gemail om ff een aantal zaken te controleren. Prima service!

Goede service en advies

Jorrit

Verzending duurde iets langer dan verwacht maar verder alles keurig geregeld.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Sneller verzenden!

stanley

Betrouwbaar en snelle levering

volgens afspraak afgeleverd

telefoon nummer klant vermelden op de label montage point

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Stanley. Bedankt voor uw review.
Beste Stanley. Bedankt voor uw review.
Als kanttekening willen wij graag aangeven, dat het telefoonnummer wel vermeld wordt op de sticker en dat het montagepunt van ons een aanmeld email krijgt met uw naam, de producten en uw telefoonnummer.
Dus op meerdere manieren geven wij aan voor wie de geleverde banden zijn. Een montagepunt kan dus altijd weten voor wie de banden zijn.
Echter "vergeten" zij soms te bellen, omdat dat bij onze concurrenten niet hoeft. Daar moet de klant zelf bellen. Vaak merken we dan, dat een montagepunt zegt dat ze geen telefoonnummer hadden.
Wij wensen u veel plezier van de banden.
Daniël van der Hoek
Autobanden Prijsvechter

Vijselaar

Goed bedrijf snel alles geregeld

Snel bestelt en goedkoopste

Betere communicatie met de vervoerder

Peter

Uitstekend en snel geleverd

CK

Scherpe prijs, vele malen goedkoper dan garage. Binnen week geleverd

Levertijd kwam niet overeen met daadwerkelijke duur. Banden kwamen vanuit Spanje.

Emans

Zeer goed

Probleem snel op gelost top

Alles prima

C. Bruinenberg

Snelle levering, goede prijs

makkelijke navigatie om juiste banden en velgen te kiezen

J P

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Postma,
Bedankt voor uw review, welke wij helaas niet begrijpen.
U geeft aan dat de order goed is verlopen, maar slechts een vijfje als eindoordeel.
Zover wij kunnen zien, is...
Beste heer Postma,
Bedankt voor uw review, welke wij helaas niet begrijpen.
Zover wij kunnen zien, is de order op tijd geleverd en is er verder geen mail of telefonisch contact geweest. Toch geeft u voor klantvriendelijkheid ook een krappe voldoende.
Wij hebben u gevraagd wat de reden was van deze ( voor ons) slechte beoordeling, maar helaas krijgen wij geen reactie. Uiteraard vinden we dat jammer.
Natuurlijk wensen wij u veel plezier van de banden en wilt u nog terugkomen op dit verhaal. Wellicht kunnen wij hier dan weer verbeterpunten uit halen.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Particulier

Super snel geleverd . Echt een aanrader. We hebben hem opgeslagen voor een volgende keer.

Vragen precies wat je moet invoeren.

Nvt