Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Boschman

Goed geregeld volgens afspraak

Goed advies

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Op tijd geleverd

Terzake en zeer duidelijke webside.

Prima prijs, prima kwaliteit,prima levering en bij een perfecte garage Jan Vos in Lelystad (AANRADER)

Simon

Al jaren zeer concurrerend geprijsd, snelle levering, eerlijke informatie.

Niet aangesloten bij Google Shopping, je moet dus altijd even apart de prijzen checken op https://www.autobanden-prijsvechter.nl/

Gert

Zeer snelle levering en heldere communicatie.

Overgang naar montage partner. Zou mooi zijn als partner belt om afspraak te maken.

M van den Boom

Webwinkel ziet er veelbelovend uit.

doen alles om eventuele problemen op te lossen.

Communiceren met de montagepunten.Mijn eerste keuze montagepunt bleek opgeheven.

Nanichod

Goed overzichtelijk.

Joop mars

Nou dat wordt wat op dat uit te leggen.
De keuze is enorm, maar wat ik wilde hebben hadden ze, dus deze maar besteld .
Zelf de betaling was snel en simpel .
En op de afgesproken...
Nou dat wordt wat op dat uit te leggen.
De keuze is enorm, maar wat ik wilde hebben hadden ze, dus deze maar besteld .
Zelf de betaling was snel en simpel .
En op de afgesproken datum geleverd .

Goede website en snel geleverd

Niet gevonden

Heel erg goed moet ik zeggen.. TOPPIE

Levering montage punt misschien kan dat wat sneller maar na 3 dagen moet ik zeggen is ook snel hoor.. TOPPIE

Jan P

Kies je banden (SUPER VOORDELIG) en kies daarna één van de aangesloten montagebedrijven bij je in de buurt. De bestelde banden worden naar het gekozen montagebedrijf gestuurd en die belt voor een... Kies je banden (SUPER VOORDELIG) en kies daarna één van de aangesloten montagebedrijven bij je in de buurt. De bestelde banden worden naar het gekozen montagebedrijf gestuurd en die belt voor een montageafspraak als de banden binnen zijn. Na het bezoekje aan het montagebedrijf staat je auto op prachtig nieuw rubber, perfect gebalanceerd en je rekent alleen de montage af. Let op, hierin zitten grote verschillen: montage vanaf 10 tot 25 Euro per band. Even kijken waar het voordeliger is spaart zomaar 40 Euro uit.