Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Kurt

Zeer tevreden top service 👍👍👍 gewoon zoals het hoort

Goeie prijs kwaliteit en bij en bestelling zijn ze zo voor u deur.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Bestaat die dan bij jullie

Jan den Heijer

Prima webwinkel

Keuze mogelijkheden

Niets op aan te merken.

Helena G.

De keuze is zeer ruim en goed omschreven. Het bestellen was een eitje en er werd snel bezorgd.

Gewoon in het algemeen goed en voor mij belangrijk dat jullie Nederlands zijn. Ik wil niet kopen bij een bandenshop waarvan het hoofdkantoor in Duitsland, Parijs of Liechtenstein zit. Als het misgaat, dan ben je de pineut.

?

Overzichtelijke website, kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Duidelijke productinformatie

Levering was erg slecht. Moet een andere bezorg leverancier zoeken! Op de site stond dat bezorging 2 werkdagen was, maar het heeft me een 9! dagen gekost tot ik mijn levering kreeg. Hierdoor kreeg ik ook problemen met mijn geplande APK- keuring, dat me ook extra geld heeft gekost. (Bedankt!)

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend ) Spijtig te vernemen dat het is mis gegaan bij de levering van uw banden. Eerst bleven de banden te lang in depot in Duitsland en daarna constateerde DPD ook... Beste klant ( naam bij ons bekend ) Spijtig te vernemen dat het is mis gegaan bij de levering van uw banden. Eerst bleven de banden te lang in depot in Duitsland en daarna constateerde DPD ook nog een adresfout. Hierdoor heeft de levering 6 werkdagen geduurd. Gelukkig gaat het bijna altijd goed, maar in uw geval was dit dubbele pech. Uiteraard hebben wij ook een klacht bij DPD weggelegd, want ook wat ons betreft, is dit niet in orde. Wij excuseren ons dan ook voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Daniël van der Hoek

Bart

Webwinkel is duidelijk, goed info over banden en montage-mogelijkheden.

Goede prijs, genoeg aanbod

rijschool Rawand

Goede banden en snel gekocht en laat levering

Rudolf

Ben al enkle jaren klant. Kijk wel een sverder, maar kom toch weer terug bij jullie. Prijs maakt geen verschil meer, de service, het selectie gemak, het betaalgemak en de het eenvoudig navigeren op... Ben al enkle jaren klant. Kijk wel een sverder, maar kom toch weer terug bij jullie. Prijs maakt geen verschil meer, de service, het selectie gemak, het betaalgemak en de het eenvoudig navigeren op de site wel. Verder gaat alles correct dus waarom moeilijk doen.

Heldere informatie op de site. Eenvoudig te navigeren, Goede foto's.

Nu weet ik niet meer zeker of het ook zo was, maar na een aankoop hoef (en vooral wens) ik geen verdere (generieke) reclame over banden. Dus zorg dat de cookies dat voorkomen. Ik heb een keuze gemaakt en gekocht.

Verder een optie om het aanod per categorie te tonen. Dus na ingeven van de maten een selectie voor budget banden, best buy, beyond average segement en het topsegment. En die indeling moet zeer goed en correct zij, daarmee maak je het verschil in customer experience.

Bij je account een aantal voorkeuren voor maten opslaan inclusief de aanduiding winter, zomer, all season. Voor mijn geldt dat de maten van de zomerbanden voor en achter verschillend is. De maat van de winterbanden is weer anders, maar wel voor alle 4 gelijk.

En bij bovenstaande een vinkje waarmee ik kan aangeven of ik per set wel of geen aanbieding wil per seizoen (of periode).

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Rudolf, Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Wij danken u hartelijk voor de leuke suggesties om onze shop te verbeteren. Daar zijn we altijd blij mee. We gaan hier zeker naar... Beste Rudolf, Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Wij danken u hartelijk voor de leuke suggesties om onze shop te verbeteren. Daar zijn we altijd blij mee. We gaan hier zeker naar kijken. Overigens de vervelende cookie reclames, zijn inderdaad niet van ons. Wij maken de klant liever blij dan, dat we ze irriteren met allerlei popup reclames :-) Nogmaals bedankt en als u nog meer tips heeft, dan zijn ze altijd van harte welkom. Met vriendelijke groet, Deborah Walda Autobanden Prijsvechter

Bedrijf heeft netjes de banden afgeleverd

Prima webwinkel met alle keuzes

overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen

Goede prijs prima service

Heel goede service