Deriva B

Ik ben nu klant voor het leven. Prima geholpen en mooie prijzen. Banden waren snel binnen.

Ja Prijs, snelheid en de helpdesk

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geen idee

A.Mol

Zeer tevreden. In het verleden bij andere aanbieders kreeg ik Franstalige medewerkers aan de lijn. Hier gelukkig niet.

Nederlands bedrijf met goede voorwaarden en een Thuiswinkel Waarborg

Ga zo door

Ayhan

Makellijk en heel duidelijk en natuurlijk de prijs erg aantrekkelijk, prima ga zo door.

Duidelijke info over de artikel

Ik heb geen ervaring in voor mij ging alles perfect zoals afgesproken

Goede ervaringen

Duidelijke info

Richard

Snelle levering. Goede kwaliteit

Goede ervaring . Voor herhaling vatbaar

Prijs en product

J.Sloeserwy

Ik vind jullie webwinkel zeer overzichtelijk. Ook alle infomatie over de banden. Worden evenvoudig en duidelijk weergegeven. En ook niet te vergeten de scherpe prijs bij jullie. Wat ik persoonlijk...

De website is eenvoudig, duidelijk en overzichtelijk.
Ook de service is zeer goed.

Het post oder bedrijf (Dpd). Die de banden af leverd.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Geachte heer Sloeserwy.

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review over onze webwinkel.

Elk jaar In December is levering moeizaam.

Zowel GLS als DPD, welke als enige grote koeriers banden willen vervoeren, kunnen door de vele online winterbanden bestellingen (ook door Sinterklaas / Kerstkado`s) de vraag niet aan.

Normaliter staan er bij het verzendcentrum 14 containers. Dit wordt in December opgeschaald naar 31 containers. Meer kunnen ze helaas niet behappen.

Gelukkig normaliseert alles weer in Januari naar 2 werkdagen.

Onze excuses voor de langzamere levering.

Daan
Autobanden Prijsvechter

Goed en erg vriendelijk en behulpzaam.

Henk

Snel en helder

Overzichtelijk

Ik had banden via de site besteld en aangegeven dat de banden afgeleverd moesten worden bij een bandenspecialist. Na ontvangst zou ik gebeld worden door de bandenspecialist voor een afspraak.

dhr Etienne Persijn reageerde altijd goed, tijdig en correct op mijn mailing. Telefonisch lukte het niet om in contact te komen. Maar door de beantwoording van de mailtjes en de wijze waarop; zelfs 's nachts, mag gerust als zeer goed en klantvriendelijk worden genoemd

Ik heb de snelheid van levering en de info over verloop van de order als slecht en onvoldoende beoordeeld. Dit heeft alles te maken met het track en trace systeem van de verzender DPD. Het T&T van DPD is echt waardeloos. Ik kreeg bv te zien dat mijn banden al verzonden waren vóórdat ik de bestelling geplaatst had en dat ze waren afgeleverd op de dag van bestelling; niet bij de door mij gekozen bandenspecialist, maar ergens in Rijssen.
Later bleek dat de banden wel waren afgeleverd bij de door mij gekozen bandenspecialist, maar dat deze een fout hadden gemaakt.
Mag je dit de Autobanden Prijsvechter aanrekenen? nmm niet. Maar je zou kunnen overwegen om een andere vervoerder te nemen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant (naam bij ons bekend)

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review.

Uiteraard betreuren wij het ook, dat het montagepunt de banden per ongeluk bij een verkeerde klant hadden geplaatst.
We zijn blij, dat we daar een passende oplossing voor konden bieden.

Wat de levering van DPD betreft.
Gelukkig gaat meer dan 99% van de leveringen prima. Het overschakelen naar een andere vervoerder is geen optie. Alleen DPD en GLS vervoeren banden. De andere aanbieders niet.

Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banden.

Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter