Onze klacht is goed opgelost.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Meer contact met klant na klacht.

Super.

Ik had mijn bestelling een dag later ontvangen en het leek als of je een week aan het wachten bent maar het was een malig, ik heb elke keer in het verleden gelijk na twee dagen mijn bestelling ontvangen .

Myrthe

Snelle levering en goede communicatie als het uitloopt. Ook hele scherpe prijzen.

Prijzen, communicatie en levering.

Misschien de uitstraling wat opfrissen

Duidelijk overzicht

Prima banden voor een scherpe prijs

Nvt

Heel goed

goed

Banden voor zeer aantrekkelijke prijs. En ook montagepunt bood goede prijs aan. Het was erg prettig om een montagepunt aanbevolen te krijgen via de website. Veel opties voor montage.

Zeer goed overzicht van levering en leverdatum. Betrouwbaar doordat op datum is geleverd die beloofd was.
Banden in eprfecte staat.

Geen aanbevelingen.

Andre Lameyze

Goede service en vlotte afhandeling

Duidelijke website en goede prijs kwaliteit verhouding

Nvt

Priscilla

Goed bedrijf, die nakomt wat het beloofd. Duidelijke site, geeft weer wat je besteld en de mogelijkheid om je zendeling te tracen. Snelle levering.

Goede service

De website had ik gevonden met behulp van een collega. Maar toen ik het zelf of Google zocht zag ik vreemd genoeg niet meteen de site. Dit mag duidelijker in zoekmachines naar voren komen. Jullie zijn een topbedrijf.

de smedt

Viel mee

juiste prijzen met alles inclusief ook verzending en verwijderingsbijdrage ! Is bij andere meestal anders !

niet direct opgevallen