Vond je het bestellen gemakkelijk?

Jackie

Trage levering van 12 dagen

Goede prijs

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Leveringstijd 2/3 werkdagen klopt niet, hun vervoerder GLS leverde pas na 12 dagen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Jackie. Onze excuses voor deze langere levertijd. De order bleef hangen bij GLS en waarom dit was is ons niet duidelijk.
Uiteraard zullen wij ons hierover beklagen.
Desondanks wensen...
Uiteraard zullen wij ons hierover beklagen.
Desondanks wensen we u veel plezier van de nieuwe banden welke u natuurlijk wel tegen een superprijs heeft kunnen kopen bij ons. Hopelijk was dat het wachten waard. Met vriendelijke groet, Daniël van Autobanden Prijsvechter.

M.Sluyk

Zeer goed en snel

Snelle en duidelijke communicatie, nadat ik per ongeluk 2x een bestelling had geplaatst.

Servaas

Makkelijke site, snelle levering

NVT

Vernes.

Service is buiten gewoon goed geweest

Service

Nvt

N. Feij

Gemakkelijk oriënteren, bestellen en snel ontvangen

het overzicht en de manier van bestellen

geen zwak punt gevonden

Marco

Snelle levering maar de banden op de auto leggen duurt een dikke maand!

Mijn klacht werd nauwelijks serieus genomen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Marco. Bedankt voor je review. Helaas gaan wij niet over de agenda van een montagepunt. In de winterwisselweken is het druk en kunnen wachttijden ontstaan. Hierop hebben wij geen invloed.... Beste Marco. Bedankt voor je review. Helaas gaan wij niet over de agenda van een montagepunt. In de winterwisselweken is het druk en kunnen wachttijden ontstaan. Hierop hebben wij geen invloed. Uiteraard kunt u een montagepunt altijd vragen om te bellen als er een gaatje valt in de drukke agenda. Dan kunt u vaak al snel terecht. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banden. Met vriendelijke groet, Etienne van AP

Postema

Uitstekend. Goede en snelle levering. Goede kwaliteit.

Hans Helmond

Prima ervaring, levering en montage bedrijf beiden tot volle tevredenheid.

Kees S.

Top banden. Wel 10 dagen wachten!

Snellere levering. Even dacht ik dat het product niet meer geleverd zou worden

vermeulen

De levertijden klopt van geen kant. Meer dan 6 werkdagen i.p.v. de 2-3 opgegeven werkdagen.
Dat de uitloop op niet te lezen plaats staat voldoet niet als excuus.
Zet het bij de bestelling.

Dat de uitloop op niet te lezen plaats staat voldoet niet als excuus.
Zet het bij de bestelling.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Martien, bedankt voor uw review.
Beste Martien, bedankt voor uw review.
Met zeer grote letters geven wij o.a. op de Homepage aan dat de levertijden kunnen uitlopen i.v.m. drukte naar 5 werkdagen. Ook bij het product wordt het vermeld. Het spijt ons dat u dit gemist heeft.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banden.
Deborah van Team AP