Vond je het bestellen gemakkelijk?

Stallie

Toppie!

Kwaliteit en kwantiteit.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Nvt

Marneef

Uitstekend

Goed aanbod en goedkoopst.

Snelheid leveren en up to date tracking.

Van Lith

Top !

Overzichtelijk en informatief

Check op de tarieven van de montagebedrijven

Jacobs

Kreeg alleen melding dat banden zijn verstuurd maar niet het tracking# binnen 48 uur zoals vermeld. Contact met klantenservice via email. Snelle reactie en bleek dat banden ondertussen al bij de garage (die ze voor mij monteerd) al waren geleverd.
Dit is de 2e keer dat ik een set banden heb besteld en beide keren alles snel geleverd

Goede prijs

Geen chat functie of evt tel contact

Hans Konijnenbelt

100% tevreden. Correcte levering met montageservice.

Overzichtelijke site met goede informatie.

Geen zwakke punten ontdekt.

Dijkstra

Mooie duidelijke site snelle levering

henk

Super goed

afspraak nakomen

niet gevonden

Bram

Overzichtelijke site, vlot bestelproces en prima prijzen . Erg handig dat je de banden op een montagepunt kan laten bezorgen

R.F v.d Werf

Hele goede ervaringen met dit bedrijf.

Overzichtelijk

Erwin van Lier