Vond je het bestellen gemakkelijk?

Hans Konijnenbelt

100% tevreden. Correcte levering met montageservice.

Overzichtelijke site met goede informatie.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Geen zwakke punten ontdekt.

Dijkstra

Mooie duidelijke site snelle levering

henk

Super goed

afspraak nakomen

niet gevonden

Bram

Overzichtelijke site, vlot bestelproces en prima prijzen . Erg handig dat je de banden op een montagepunt kan laten bezorgen

R.F v.d Werf

Hele goede ervaringen met dit bedrijf.

Overzichtelijk

Erwin van Lier

Binnen 24 uur geleverd, en bij mij telefonisch gecheckt.👍

Er is telefonisch contact geweest. Omdat ik 8 play bestelde

Wim Broerse

Prima. Snel, correct. Ook toen bleek dat iets niet goed ging bij montagebedrijf vd banden, werd er door de Autobanden Prijsvechter gelijk aktie ondernomen. Geleverde banden (Tristar) bevallen prima.

Snelle levering, correcte levering. Aftersales in orde. Info via mail is top.

Geef aan dat bij ventielen met sensoren bij onderlinge voor-en achterbandenwissel, de ventielen MOGELIJK opnieuw ingelezen moeten worden (Dit zou dan tot extra kosten kunnen leiden bij het... Geef aan dat bij ventielen met sensoren bij onderlinge voor-en achterbandenwissel, de ventielen MOGELIJK opnieuw ingelezen moeten worden (Dit zou dan tot extra kosten kunnen leiden bij het montagepunt. Vraag dit goed na)

E.F.M. Dam

Ervaring met Autobanden Prijsvechter is prima, echter is de opvolging bij afgeleverde dealer om band te monteren compleet waardeloos. Dat maakt in ieder geval dat ik geen tweede keer via... Ervaring met Autobanden Prijsvechter is prima, echter is de opvolging bij afgeleverde dealer om band te monteren compleet waardeloos. Dat maakt in ieder geval dat ik geen tweede keer via Prijsvechter bestel.

Afspraak nakomen en scherpe prijs

Het werken met aangesloten servicebedrijven die de band monteren.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Dam. Bedankt voor uw review.
Beste heer Dam. Bedankt voor uw review.
Jammer dat de opvolging bij de Opel dealer niet naar uw wens was. Wij hebben u gevraagd om dit voor ons uiteen te zetten, zodat wij om uitleg kunnen vragen bij de dealer, maar u reageert jammerlijk niet.
Helaas kunnen we dan ook niets betekenen in deze, als we niet weten waarover het gaat.
Mocht u ongemak hebben ervaren bij onze montagepartner, dan bieden we daar graag onze excuses voor aan.
Etienne ( Team Autobanden Prijsvechter )

Particulier

Uitstekend geholpen, vooral telefonisch advies gekregen, de meeste bedrijven zijn tegenwoordig niet meer telefonisch bereikbaar

Super snelle bezorging.

Er zijn geen zwakke punten te noemen