Vond je het bestellen gemakkelijk?

van der Maas

Gezocht, gevonden, besteld en geleverd en dat alles voor een reeële prijs en volgens afgesproken levering termijn

Redelijke prijs en korte levertijd

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

N.A.

K Bisschop

Prettig personeel , was wel een beetje laat geleverd maar lag aan DPD en niet aan hun .

Veel keuze

In gesprek met DPD of een andere bezorger

T. Venema

Kwaliteit en kwantiteit.

Nvt

Marneef

Uitstekend

Goed aanbod en goedkoopst.

Snelheid leveren en up to date tracking.

Van Lith

Top !

Overzichtelijk en informatief

Check op de tarieven van de montagebedrijven

Jacobs

Kreeg alleen melding dat banden zijn verstuurd maar niet het tracking# binnen 48 uur zoals vermeld. Contact met klantenservice via email. Snelle reactie en bleek dat banden ondertussen al bij de garage (die ze voor mij monteerd) al waren geleverd.
Dit is de 2e keer dat ik een set banden heb besteld en beide keren alles snel geleverd

Goede prijs

Geen chat functie of evt tel contact