Vond je het bestellen gemakkelijk?

Postema

Uitstekend. Goede en snelle levering. Goede kwaliteit.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Hans Helmond

Prima ervaring, levering en montage bedrijf beiden tot volle tevredenheid.

Kees S.

Top banden. Wel 10 dagen wachten!

Snellere levering. Even dacht ik dat het product niet meer geleverd zou worden

vermeulen

De levertijden klopt van geen kant. Meer dan 6 werkdagen i.p.v. de 2-3 opgegeven werkdagen.
Dat de uitloop op niet te lezen plaats staat voldoet niet als excuus.
Zet het bij de bestelling.

Dat de uitloop op niet te lezen plaats staat voldoet niet als excuus.
Zet het bij de bestelling.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Martien, bedankt voor uw review.
Beste Martien, bedankt voor uw review.
Met zeer grote letters geven wij o.a. op de Homepage aan dat de levertijden kunnen uitlopen i.v.m. drukte naar 5 werkdagen. Ook bij het product wordt het vermeld. Het spijt ons dat u dit gemist heeft.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banden.
Deborah van Team AP

Roel

Makkelijke website, ruime keuze, goede informatie over de banden en goede levering.

duidelijk en makkelijk

De levering was wat verwarrend er kwamen eerst 2 banden op het aflever adres en de volgende dag de laatste 2 levering van de hele set in één keer zou wat minder verwarrend zijn

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Roel, U heeft helemaal gelijk, echter hebben wij hier geen enkele invloed op. DPD en GLS, de enige vervoerders die banden willen vervoeren, bepalen dit zelf. Als ergens in het traject een... Beste Roel, U heeft helemaal gelijk, echter hebben wij hier geen enkele invloed op. DPD en GLS, de enige vervoerders die banden willen vervoeren, bepalen dit zelf. Als ergens in het traject een vracht of bestelwagen vol is, dan blijft de rest staan en worden deze 1 dag later na geleverd. Pakketten houden zij helaas niet bij elkaar. Met vriendelijke groet, Daniel van Team AP

F. Schorer

Goede duidelijke website

J Schellekens Tilburg

Een hele goede ervaring in het verleden al meerdere keren banden besteld de service is heel erg goed en snelle levering

goede service en zeer snelle levering

Hans Roukens

Vlotte afhandeling

Leuke prijs

Navraag moeten doen bij de montage garage. Kennelijk geen goede instructies aan hun doorgegeven.

Grasisgroen

Prut. Duurde veel te lang voordat ik de banden onder de auto had.

De tijd die het kostte. En geen enkele vorm van communicatie daarover. Het leek een NL bedrijf, maar dat bleek dus niet zo. ALs ik het van tevoren had geweten, was ik niet met dit bedrijf in zee... De tijd die het kostte. En geen enkele vorm van communicatie daarover. Het leek een NL bedrijf, maar dat bleek dus niet zo. ALs ik het van tevoren had geweten, was ik niet met dit bedrijf in zee gegaan. Ik voel me toch enigszins opgelicht.

Beste Suzanne,
Beste Suzanne,
Na ca 10 dagen (levering en montage) had u de banden onder uw auto. Waar de wachttijden bij Kwikfit en andere garages, tijdens de bandenwisselweken, bijna een maand bedroegen. Wij hebben na mailcontact berekent dat u maar liefst € 202 euro !! goedkoper uit was dan bij bijv. Kwikfit. En dan nog bent u niet tevreden. Dat vinden we jammer. Wij als Nederlands bedrijf (dat zijn we zeker) gunnen u graag deze enorme besparing. We vinden het jammer en onterecht, dat u dan ook zo oordeelt. Met vriendelijke groet. Etienne van Team AP

Meurs hans

Perfect