Vond je het bestellen gemakkelijk?

Jos

Top!

Snelle en correcte levering

Geert-Jan

Top product snel geleverd voor een goede prijs.

Pieter

Aanrader!

Scherpe prijs, snel geleverd en uitstekende ondersteuning door Etienne. Echt fijn.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Let op actualiteit montagebedrijven.

JCP Roosendaal

Prijs en levering/ tijd top

Duidelijke communicatie snelle levertijd

Richard

Super!

levertijd en kwaliteit van het product

De service partij waar ik de banden heb laten leveren moeten jullie afscheid van nemen. Hij had pas over 5 weken tijd (vaste klanten eerst en hij deed het niet voor de prijs zoals getoond op de... De service partij waar ik de banden heb laten leveren moeten jullie afscheid van nemen. Hij had pas over 5 weken tijd (vaste klanten eerst en hij deed het niet voor de prijs zoals getoond op de site, de prijs was veel hoger.

Teun van der Hoek

Prima bedrijf. Banden zijn gunstig geprijsd. Goedkoper dan bij mijn eigen garage. De levertijd is volgens verwachting. Zondagavond besteld, woensdag waren de banden geleverd bij het montagepunt.

Gunstige prijs, levertijd volgens afspraak.

Betalen met creditcard mogelijk maken.

Stevens

Bestellen gaat simpel en snel, en tegen goede prijzen. Je krijgt direct info over je order via de mail. Ik bestel hier de volgende keer weer.

Goede prijzen en duidelijke info

Graag een snelle reactie op vragen via de mail.

Tony Vroon

In een woord geweldig, had de winterbanden al na anderhalve dag thuis

snelle levering en makkelijke site

nvt

Roland

Goede website. Gemakkelijk bestelproces, goede prijzen, duidelijke communicatie, snelle levering. Aanrader

Mintjie

Prijs en levertijd