Vond je het bestellen gemakkelijk?

Jan Dudink

Bestelling afleveren duurt ruim een week

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Dudink. De levering in de drukste periode van het jaar duurde precies 1 week. Zoals wij ook aangaven op onze website.
Wij betreuren dan ook uw review.
Echter wensen we u veel...
Wij betreuren dan ook uw review.
Echter wensen we u veel plezier van de nieuwe banden welke u bij ons kocht voor een wereldprijs.

W. Vos

Top service

Prijs kwaliteit

R. Verberne

Heb al vaker bij Autobanden Prijsvechter besteld omdat het altijd snel bezorgd wordt en meestal de laagste prijs tov andere leveranciers.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Nvt

Vela

AP was goedkoper en sneller dan een ander met het leveren

Jan h

Bestelling en betaling ging soepel

Afleverpunt stond niet duidelijk in track en trace. En de bonnen bij de afleveting stonden mijn gegevens niet vermeld, dus moest ik zelf contact zorken met garagebedrijf

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Jan. Bedankt voor uw review. Ik denk dat het montagepunt niet goed gekeken heeft.
Uw naam, ordernummer en telefoonnummer stond op de sticker die op het pakket zat. Ook waren zij per e-mail op de hoogte gesteld van uw order.
Adres afleverpunt staat inderdaad niet in de tracking. Helaas kunnen we daar niets aan veranderen aangezien dit de website van DPD betreft. Wij en andere bedrijven hebben al vele malen aan DPD gevraagd dit te verbeteren.
U had het adres overigens van ons gehad in de mail "Bestelling verzonden naar het montagepunt".
Gelukkig is het allemaal goed gegaan en wensen wij u veel plezier met de nieuwe banden.

Wim Verhoeve

All Seasons banden gezocht met een niet zo courante maat. Ze waren de goedkoopste op het lijstje in Autoweek bandenvergelijker. Ook de reviews van hun site waren OK, dus besteld.

Banden...

Banden werden geleverd vanuit Duitsland, maar bezorging verliep probleemloos en was goed te volgen. Keurig afgeleverd. En tot mijn verbazing was de Dot-code slechts een paar maanden oud, dus zeker geen overgebleven restpartij.

Al met al ben ik uitermate tevreden zou dit bedrijf zeker bij iedereen aanbevelen!

Betrouwbaar, doen wat ze beloven, prima prijs.

Eigenlijk niets.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Wim, wat een leuke uitgebreide review. Daar zijn we blij mee, daar doen we het ook voor. We wensen u veel plezier met de nieuwe banden en bedankt voor deze mooie woorden ! Met vriendelijke... Beste Wim, wat een leuke uitgebreide review. Daar zijn we blij mee, daar doen we het ook voor. We wensen u veel plezier met de nieuwe banden en bedankt voor deze mooie woorden ! Met vriendelijke groet, Daniël van Team AP

Wim

Correct bedrijf, prima site

Prima zoeksite. Zocht wel tevergeefs naar info over looprichting van de banden

Looprichting banden
De aflevering bleef langer dan verwacht bij de vervoerder hangen

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Hallo Wim. Bedankt voor uw review. Wij hebben een pagina waar de looprichting op wordt vermeld. https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/banden-montage/
Uiteraard had u ook even mogen...
Uiteraard had u ook even mogen mailen.
Veel plezier met de nieuwe banden.

Jan

Snel, goede prijs en levertijd

Op tijd

R. J. Jasper

Happy and satisfied

Ik kon kiezen voor een aangesloten montagebedrijf, ik koos er een die met toevoeging van stikstof aangaf. Maar bij de gekozen montage garage aangekomen zei men dat doen we niet, dat vond ik wel... Ik kon kiezen voor een aangesloten montagebedrijf, ik koos er een die met toevoeging van stikstof aangaf. Maar bij de gekozen montage garage aangekomen zei men dat doen we niet, dat vond ik wel jammer want dat gaf de website wel aan. Dus dat was verder geen ramp of probleem ofzo wel een opmerking om dat dan van jullie website af te halen. Ik heb nu geen stikstof in mijn nieuwe banden dat is wel een beetje jammer.

John van Tuil

Geweldige hulp en nemen alle tijd voor je.

Behulpzaam, vriendelijk