Vond je het bestellen gemakkelijk?

Manfred de Leeuw

Heel scherpe prijs en service om door een ringetje te halen (Lees Etienne)

Zie hierboven!

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

NVT

Marianne

Heel goed; ook snelle levering

Overzichtelijk, duidelijke informatie, scherpe prijzen.

Jammer dat er geen enkel menselijk contact is, een enkele contactpersoon is altijd prettig.

H v d bergh

Niets dan lof

Scherpe prijzen en leverd correct

Peter Mol

Een toch teleurstellende ervaring. Ik kreeg 11 dagen na mijn bestelling door dat de banden afgeleverd zijn in Veenendaal, een andere stad dan die ik als montagepunt opgegeven had. Het bleek het... Een toch teleurstellende ervaring. Ik kreeg 11 dagen na mijn bestelling door dat de banden afgeleverd zijn in Veenendaal, een andere stad dan die ik als montagepunt opgegeven had. Het bleek het laatste depot te zijn, daar waar ik de stad van mijn afleveradres verwacht had. Na bijna een maand radiostilte dan maar zelf een zoektocht naar mijn banden gestart. Acht keer gebeld naar Autobanden Prijsvechter, maar er wordt gewoon niet opgenomen. Achteraf verklaren ze ook dat ze dit niet doen. Ik had moeten mailen, leuk als ze dat ook op hun website zouden vermelden. Gelukkig werkte het montagebedrijf goed mee en vond ik mijn banden.

Een tekstregel op jullie website plaatsen waarin je aangeeft het medium telefoon niet efficient te vinden, de telefoon daarom ook niet opneemt en dus wil dat mensen mailen of appen. Ik zou het... Een tekstregel op jullie website plaatsen waarin je aangeeft het medium telefoon niet efficient te vinden, de telefoon daarom ook niet opneemt en dus wil dat mensen mailen of appen. Ik zou het telefoonnummer dan ook gewoon weghalen.

Cees B Dinteloord

Snelle levering en mooie prijs

Snel geleverd, prijs kwaliteit ok

Ed

Vlotte levering. Niets negatiefs aan op te merken.

Prijsvechter

Ik zou het niet weten. Je bestelt, betaalt en dat is het dan.

Mirjam

Goede service voor een nette prijs.

Duidelijk, komt afspraken na

Hugo

Goed geregeld.

Duidelijk en overzichtelijk goede informatie

RS

De levering voor DPD verloopt slecht. 4 banden besteld, 2 op tijd geleverd, andere 2 6 dagen later. DPD weet ook niet waar 2e pakket is, en informatie is slecht. Dit is de 6e keer dat DPD er een... De levering voor DPD verloopt slecht. 4 banden besteld, 2 op tijd geleverd, andere 2 6 dagen later. DPD weet ook niet waar 2e pakket is, en informatie is slecht. Dit is de 6e keer dat DPD er een zooitje van maakt.

Prijs

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste RS. Spijtig dat de 2 pakketten niet gelijktijdig zijn gekomen. Helaas komt dit voor. Alle pakketten zijn, na ons onderzoek, gewoon op tijd geleverd. We vinden het jammer dat u ons bestraft... Beste RS. Spijtig dat de 2 pakketten niet gelijktijdig zijn gekomen. Helaas komt dit voor. Alle pakketten zijn, na ons onderzoek, gewoon op tijd geleverd. We vinden het jammer dat u ons bestraft met een slechte review voor uw ervaringen in het verleden met DPD met bestellingen die niet van ons waren. We wensen u veel plezier met de nieuwe banden en excuseren ons als de levering niet geheel naar uw wens is geweest. Met vriendelijke groet, Daniel van https://www.autobanden-prijsvechter.nl/

C spruit

Goede banden goed geleverd. Het duurde alleen ongeveer 2 weken voordat de banden gemonteerd waren.

Levertijd

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Spruit. Graag geven wij aan dat in de drukste periode van het jaar een wachttijd van 2 weken normaal is. Bij Kwikfit filialen waren soms de wachttijden een maand tijdens de... Beste heer Spruit. Graag geven wij aan dat in de drukste periode van het jaar een wachttijd van 2 weken normaal is. Bij Kwikfit filialen waren soms de wachttijden een maand tijdens de winterwisselweken.
We vinden het jammer, dat u ons dan ook niet aanbeveelt, ondanks dat u de banden voor een wereldprijs heeft gekregen.
Zeker omdat wij geen enkele invloed hebben op de agenda`s van 500 aangesloten montagebedrijven.
We wensen u uiteraard veel plezier met de nieuwe banden.
Met vriendelijke groet, Etienne van https://www.autobanden-prijsvechter.nl/