H v d bergh

10/10

Niets dan lof

Scherpe prijzen en leverd correct

Peter Mol

6/10

Een toch teleurstellende ervaring. Ik kreeg 11 dagen na mijn bestelling door dat de banden afgeleverd zijn in Veenendaal, een andere stad dan die ik als montagepunt opgegeven had. Het bleek het... Een toch teleurstellende ervaring. Ik kreeg 11 dagen na mijn bestelling door dat de banden afgeleverd zijn in Veenendaal, een andere stad dan die ik als montagepunt opgegeven had. Het bleek het laatste depot te zijn, daar waar ik de stad van mijn afleveradres verwacht had. Na bijna een maand radiostilte dan maar zelf een zoektocht naar mijn banden gestart. Acht keer gebeld naar Autobanden Prijsvechter, maar er wordt gewoon niet opgenomen. Achteraf verklaren ze ook dat ze dit niet doen. Ik had moeten mailen, leuk als ze dat ook op hun website zouden vermelden. Gelukkig werkte het montagebedrijf goed mee en vond ik mijn banden.

Een tekstregel op jullie website plaatsen waarin je aangeeft het medium telefoon niet efficient te vinden, de telefoon daarom ook niet opneemt en dus wil dat mensen mailen of appen. Ik zou het... Een tekstregel op jullie website plaatsen waarin je aangeeft het medium telefoon niet efficient te vinden, de telefoon daarom ook niet opneemt en dus wil dat mensen mailen of appen. Ik zou het telefoonnummer dan ook gewoon weghalen.

Cees B Dinteloord

10/10

Snelle levering en mooie prijs

Snel geleverd, prijs kwaliteit ok

Ed

9/10

Vlotte levering. Niets negatiefs aan op te merken.

Prijsvechter

Ik zou het niet weten. Je bestelt, betaalt en dat is het dan.

Mirjam

10/10

Goede service voor een nette prijs.

Duidelijk, komt afspraken na

Hugo

10/10

Goed geregeld.

Duidelijk en overzichtelijk goede informatie

RS

4/10

De levering voor DPD verloopt slecht. 4 banden besteld, 2 op tijd geleverd, andere 2 6 dagen later. DPD weet ook niet waar 2e pakket is, en informatie is slecht. Dit is de 6e keer dat DPD er een... De levering voor DPD verloopt slecht. 4 banden besteld, 2 op tijd geleverd, andere 2 6 dagen later. DPD weet ook niet waar 2e pakket is, en informatie is slecht. Dit is de 6e keer dat DPD er een zooitje van maakt.

Prijs