Vond je het bestellen gemakkelijk?

A.Merceij

Ok

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Montagepunt was niet op de hoogte wie de banden besteld had.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste A Merceij,
Beste A Merceij,
Bedankt voor uw review. Het montagepunt werd automatisch op de hoogte gesteld via de mail. Zij ontvingen uw naam, een omschrijving van de banden en uw telefoonnummer, met het verzoek u te bellen na binnenkomst.
Op de verzendsticker staat: Tav montage Autobanden Prijsvechter, zie mail. Hierbij geven we aan, mochten ze hun mail niet hebben gelezen, om dit alsnog te doen.
Dus op meerdere manieren geven wij aan, waar het om gaat. Het betreurt ons dan ook dat zij dan als nog aangeven niet op de hoogte te zijn. Onze excuses daarvoor. Uiteraard zullen we het montagepunt hierover op de hoogte stellen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banden. Met vriendelijke groet, Autobanden Prijsvechter

C. Mooij

Goed geregeld. Snelle levering. Niet duur !!

Snelle levering !!

Eerste montagebedrijf begreep niet waar ik het over had.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste C Mooij.
Beste C Mooij.

Bart

Top. No nonsense, idiot-proof.

Wouter Moolenaar

Prima service en snelle levering

J. Arnts

Snelle service, goede prijs

Leveringssnelheid, track en trace, prijs

B Groot

Prima geregeld,snel geleverd leuke prijs

Geen gedoe gewoon snel leveren

Gewoon zo doorgaan

Vd pol Renkum

Netjes afgehandeld zoals afspraken .

Duidelijkheid op de site

Niks eigenlijk

Louis de Wit

Vaardig en behulpzaam

Door mij benodigde banden niet zo gemakkelijk te vinden

Hans

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘