Jan ten Elsen

Fiat Ducato gekocht bij Chiel. Rustig kunnen kijken en mogen proefrijden.

DZ Metselwerken

Mooie Volkswagen Transporter Dubbelcabine kunnen kopen bij Gerlof.

Beter communiceren over of een auto verkocht is of niet.

Petra Mulders

Auto gekocht bij Chiel, vriendelijk geholpen, verstand van zaken.

ze nemen te tijd voor je.

Ga vooral zo door!

K+K Hoveniersbedrijf

Tot nu toe alles prima in orde bij Greven bedrijfswagens. Auto gekocht bij Chiel, rustig en netjes geholpen. Koffie is hier Prima bij Carbucks.

Rustige uitleg, zowel voor de proefrit, als bij de finaciering mogelijkheden.

Jodie

3 weken geleden waren we op het terrein van Auto Greven opzoek naar een transporter dubbelcabine L2, we wisten al dat dit een lange zoektocht zal gaan worden aangezien er niet veel van te koop... 3 weken geleden waren we op het terrein van Auto Greven opzoek naar een transporter dubbelcabine L2, we wisten al dat dit een lange zoektocht zal gaan worden aangezien er niet veel van te koop staan.

Na een 15 min werden we aangesproken door Gerlof of hij wat voor ons kon betekenen, en ja hij had een oplossing aangezien we wel een mooie transporter hebben zien staan maar helaas was het geen dubbelcabine.

Toen kwam Gerlof met het idee om er dubbelcabine van te maken, ook dit blijkt dus mogelijk!
Samen met hem de auto samengesteld naar onze wezen, en natuurlijk een aantal goede adviezen.

Na 2 weken is de transporter geleverd en doordat het bedrijf die de cabine inbouwt ook alles bij RDW regelt konden we al na 2,5 weken de mooie transporter in gebruik nemen.

Het resultaat mag er zijn! bedankt Heren!

Ballonnenpartners

Heel erg jammer. We hebben weliswaar een voordelige bestelwagen gekocht, echter bleek toen de auto was gebracht dat de auto stonk naar uitlaatgassen.
Dit door onze garage laten bekijken,...
Dit door onze garage laten bekijken, bleken de verstuivers te lekken. Kosten meer als € 2000,00 ex. btw.
Vroeg nog bij aankoop of een nieuwe apk mogelijk was, dit kon niet. Achteraf begrijp ik wel waarom, hij was niet door de apk gekomen met die lekkende verstuivers.
Beetje jammer. De verkoper was zelf wel heel vriendelijk.
Maar daar koop je geen auto voor.

nvt

Geen auto's verkopen die eigenlijk niet goed zijn.
Ik begrijp heus wel dat er iets aan kan mankeren, maar dit moeten jullie hebben geweten!

Lukas van der Ploeg

Goede ontvangst, Goede voorlichting, Auto gekocht bij Chiel. Al ruim 20.000 Km gereden, en naast APK en bandjes geen omkijken gehad naar de auto.

Ga zo door!

Niks te verbeteren! ik ben blij met bij Fiat Scudo!

girbe veen

Bedrijf autos staan er super bij netjes schoon en goede antwoorden en echt meedenkend met de klant

gewoon netjes 200% super

zo blijven door gaan

Onlangs bij Chiel mijn 2e auto gekocht bij Greven Bedrijfswagens.
Onlangs bij Chiel mijn 2e auto gekocht bij Greven Bedrijfswagens.
Ben blij met de 2e aankoop, je weet waar je aan toe bent, fijn is dat je een contact persoon hebt waar je terug naartoe kunt gaan. ik heb mijn auto weer gekocht bij Chiel.

Snel, duidelijk en je weet wat je hebt aan de info voordat je bij de auto komt.

geen korting, haha wel een goede prijs en goede koffie!

P Mulder

Altijd prettig zaken doen met Chiel van Auto Greven. Eerlijk en transparant, zeer gastvrij en koffie in overvloed. Al meerdere wagens gekocht en zodra ik weer wat nodig ben is Chiel de eerste die ik... Altijd prettig zaken doen met Chiel van Auto Greven. Eerlijk en transparant, zeer gastvrij en koffie in overvloed. Al meerdere wagens gekocht en zodra ik weer wat nodig ben is Chiel de eerste die ik bel !

Snelle communicatie en transparant

Geen aanmerkingen