Jonathan

Slechte ervaring ! Na 2 weken al problemen met de auto en ze helpen niet om het probleem op te lossen . Niet iets leasen !!!of kopen !!

Hou je klanten tevreden door oprecht te luisteren naar de klant .

Reactie Greven Bedrijfswagens:

Geachte heer Vrolijk / Beste Jonathan,
Geachte heer Vrolijk / Beste Jonathan,
Wat vervelend om te horen dat u onze service zo slecht waardeert en u van mening bent dat we niet in u en uw probleem geïnteresseerd zouden zijn. Echter zijn wij dat weldegelijk. Het is alleen extra vervelend dat u, op een niet zo vriendelijke manier, mijn collega duidelijk maakt dat u een vergoeding eist en anders een hele slechte review schrijft. Helaas staat u niet in uw recht. U heeft in augustus vorig jaar, dus 7 maanden geleden een hele mooie Ford Transit bij ons gekocht en u hebt daar sindsdien al meer dan 13.000 kilometer probleemloos mee gereden. U heeft ook expliciet gekozen om geen garantie bij ons af te nemen. Nu heeft u recent 175 euro kosten moeten maken, waar wij helaas niets voor u in kunnen betekenen. Deze kosten vallen onder regulier onderhoud. Ik kan u eenmalig aanbieden om dit toch onder garantie te repareren. Hiervoor kunt u met terugwerkende kracht garantie aanschaffen, de kosten voor 12 maanden garantie bedragen 1250 euro excl BTW. U heeft al reeds contact gehad met mijn collega Saskia. Als u wilt kunt u haar contacteren om alles in gang te zetten en zullen wij u de gemaakte kosten van 175 euro toch vergoeden.
Finalease

de Korenbloem

- Snelle service
- Flexibel
- Goed advies

Helaas is mijn eigen auto het gaan begeven, en binnen een dag had ik via Gerlof een nieuwe.
Trekhaak word er later...
- Snelle service
- Flexibel
- Goed advies

Trekhaak word er later onder geplaatst, zeer flexibel dus!

Jonah

Vandaag een auto gekocht en gelijk kunnen meenemen omdat de auto rijklaar is. Top service!

G. Bessembinders

Veel keuze uit jong gebruikte bestelwagens, en goede hulp bij het aanschaffen daarvan.

bedankt! G.Feitsma

Klusbedrijf vishal

Keurig geholpen door Chiel en gerlof top gasten

Keurig alles ging perfect

Super ging het

Jan ten Elsen

Fiat Ducato gekocht bij Chiel. Rustig kunnen kijken en mogen proefrijden.

DZ Metselwerken

Mooie Volkswagen Transporter Dubbelcabine kunnen kopen bij Gerlof.

Beter communiceren over of een auto verkocht is of niet.

Petra Mulders

Auto gekocht bij Chiel, vriendelijk geholpen, verstand van zaken.

ze nemen te tijd voor je.

Ga vooral zo door!

K+K Hoveniersbedrijf

Tot nu toe alles prima in orde bij Greven bedrijfswagens. Auto gekocht bij Chiel, rustig en netjes geholpen. Koffie is hier Prima bij Carbucks.

Rustige uitleg, zowel voor de proefrit, als bij de finaciering mogelijkheden.

Jodie

3 weken geleden waren we op het terrein van Auto Greven opzoek naar een transporter dubbelcabine L2, we wisten al dat dit een lange zoektocht zal gaan worden aangezien er niet veel van te koop... 3 weken geleden waren we op het terrein van Auto Greven opzoek naar een transporter dubbelcabine L2, we wisten al dat dit een lange zoektocht zal gaan worden aangezien er niet veel van te koop staan.

Na een 15 min werden we aangesproken door Gerlof of hij wat voor ons kon betekenen, en ja hij had een oplossing aangezien we wel een mooie transporter hebben zien staan maar helaas was het geen dubbelcabine.

Toen kwam Gerlof met het idee om er dubbelcabine van te maken, ook dit blijkt dus mogelijk!
Samen met hem de auto samengesteld naar onze wezen, en natuurlijk een aantal goede adviezen.

Na 2 weken is de transporter geleverd en doordat het bedrijf die de cabine inbouwt ook alles bij RDW regelt konden we al na 2,5 weken de mooie transporter in gebruik nemen.

Het resultaat mag er zijn! bedankt Heren!