Ilse

Super vriendelijke mensen die heel erg behulpzaam zijn. Je kan alles aan ze vragen en niets is teveel. Erg goede service!

Hele goede service met net dat beetje extra.

Marginus Harms

Chiel is snel met reageren, en de auto is precies zoals hij aangaf. Goede prijs kwaliteit verhouding!

de auto is precies zoals hij aangaf.

Menne

Goed bedrijf met goede service

Danny

Door de verre afstand de auto laten bezorgen bij mij thuis goede service en binnenkort mijn tweede auto hier halen

Gratis afleveren

Marco

Recent een Caddy gekocht bij Greven. Vlotte afhandeling en klantvriendelijk personeel.

Snelheid

Jonathan

Slechte ervaring ! Na 2 weken al problemen met de auto en ze helpen niet om het probleem op te lossen . Niet iets leasen !!!of kopen !!

Hou je klanten tevreden door oprecht te luisteren naar de klant .

Reactie Greven Bedrijfswagens:

Geachte heer Vrolijk / Beste Jonathan, Wat vervelend om te horen dat u onze service zo slecht waardeert en u van mening bent dat we niet in u en uw probleem geïnteresseerd zouden zijn. Echter zijn... Geachte heer Vrolijk / Beste Jonathan, Wat vervelend om te horen dat u onze service zo slecht waardeert en u van mening bent dat we niet in u en uw probleem geïnteresseerd zouden zijn. Echter zijn wij dat weldegelijk. Het is alleen extra vervelend dat u, op een niet zo vriendelijke manier, mijn collega duidelijk maakt dat u een vergoeding eist en anders een hele slechte review schrijft. Helaas staat u niet in uw recht. U heeft in augustus vorig jaar, dus 7 maanden geleden een hele mooie Ford Transit bij ons gekocht en u hebt daar sindsdien al meer dan 13.000 kilometer probleemloos mee gereden. U heeft ook expliciet gekozen om geen garantie bij ons af te nemen. Nu heeft u recent 175 euro kosten moeten maken, waar wij helaas niets voor u in kunnen betekenen. Deze kosten vallen onder regulier onderhoud. Ik kan u eenmalig aanbieden om dit toch onder garantie te repareren. Hiervoor kunt u met terugwerkende kracht garantie aanschaffen, de kosten voor 12 maanden garantie bedragen 1250 euro excl BTW. U heeft al reeds contact gehad met mijn collega Saskia. Als u wilt kunt u haar contacteren om alles in gang te zetten en zullen wij u de gemaakte kosten van 175 euro toch vergoeden. Met vriendelijke groet, Finalease

de Korenbloem

- Snelle service
- Flexibel
- Goed advies

Helaas is mijn eigen auto het gaan begeven, en binnen een dag had ik via Gerlof een nieuwe.
Trekhaak word er later...
- Snelle service
- Flexibel
- Goed advies

Trekhaak word er later onder geplaatst, zeer flexibel dus!

Jonah

Vandaag een auto gekocht en gelijk kunnen meenemen omdat de auto rijklaar is. Top service!

G. Bessembinders

Veel keuze uit jong gebruikte bestelwagens, en goede hulp bij het aanschaffen daarvan.

bedankt! G.Feitsma

Klusbedrijf vishal

Keurig geholpen door Chiel en gerlof top gasten

Keurig alles ging perfect

Super ging het