Gerjan

Goeie ervaring gehad

Auto afgeleverd met alle vloeistoffen bij gevult

Diana

Ik lees net de reactie van Dennis, en sluit mij hier bij aan. wel spannend via interne en telefoon de een auto te kopen, en al is het wel enig tijd geleden dat ik hier een auto heb gekocht, maar... Ik lees net de reactie van Dennis, en sluit mij hier bij aan. wel spannend via interne en telefoon de een auto te kopen, en al is het wel enig tijd geleden dat ik hier een auto heb gekocht, maar vond het prettig als vrouw zijnde serieus geholpen te worden door Chiel. oplossing voor mijn honden uitlaat service had hij ook, een wind propeller op het dak. groeten Diana.

fijn dat er mee gedacht word in oplossingen.

Dennis Middel

Mijn ervaring met Greven is positief te noemen!
Mijn ervaring met Greven is positief te noemen!
Ik bel op, en meteen iemand aan de telefoon. chiel hielp mij, en wat viel mij op: dat ik niet gedwongen werd iets te kopen, maar dat ze even naar je luisteren wat jij als klant wil!
ondertussen alweer 3 week mijn bus meer dan tevreden!

luisterend oor en denkend in oplossing.

ik heb eigenlijk geen verbeter punten, was een goede ervaring.

Zakaria

Inmidels twee auto’s hier gehaald. Goede service en snel geregeld.

Gratis bezorgen aan huis

Steffan Velthuis

Goed Geholpen door Chiel

geen verbeter punten

dma schilderwerken

Goed en snel geholpen door Chiel nadat de auto bij ABC lease verkocht was terwijl we daar een aanvraag voor deden.

Bij Finalease meteen goed ontvangen en uitleg gekregen zodat we wisten waar we aan toe zijn.
Nu een VW Caddy-maxi gekocht met alles wat ik erop en eraan wil hebben, trekhaak, meegespoten bumpers, airco en imperiaal.

is niet van toepassing

Solano wonen

Niet de eerste auto die we kopen bij Greven bedrijfswagens, ditmaal bij Chiel, alles keurig geregeld.

Auto was klaar en kom meteen mee om in bedrijf te gaan.

Slechte ervaring.
Slechte ervaring.
Ongezien een bus gekocht met de afspraak volgen Chiel netjes en in goede technische staat. Toen we aan kwamen netjes ontvangen met achteraf veel gladde praatjes en maar blijven vragen of we goede recensies wilde geven.
Eenmaal bus bekeken en overeen kwamen over een paar dingen de bus gekocht en betaald en werd afgeleverd.
Ik vroeg of ie hem ook ff wilde laten keuren en dat zou ik betalen.maar tien ie werd ie afgekeurd zo rot was ie en kwam er voor € 600.00 laswerk aan.
Eerste instantie waren de kosten voor mezelf maar dat is terug gedraaid naar de helft in goede technische staat noemen ze dat.
Het is opgelost maar niet vragen wat ik er voor heb moeten praten.
Nu is ie afgeleverd en staan er weer diepe krassen in de zijraam wat daar is gebeurd op het terrein.
Maar nee hoor dat was niet tien weg ging daar.
Veel praten maar als het betaald is geen weg terug.
Ook een goedkope bus dient te zijn zoals ze zeggen en niet achteraf het gezeik.
Dus als je er toch iets wil kopen keer de bus eerst binnenste buiten voordat je betaald.
Nou Chiel bedankt voor het vertrouwen en tot nooit

Alles

AA SYSTEEMPLAFONDS

Hallo mijn naam is Arnold Krohne.
Mijn ervaring met Uw bedrijf is prima zowel niet uitmuntend verlopen. Ben geholpen door Chiel Caspers een in mijn ogen een
goede verkoper van jullie...
Hallo mijn naam is Arnold Krohne.
goede verkoper van jullie bedrijf. Chiel heeft mij een wel een hele mooie vito verkocht en ben zeer tevreden. Een koppje koffie
een goed gesprek en de zaken werden prima en snel geregeld door de sympathieke Chiel.
mvg. AA krohne

200 % inzet van uw verkoper.

B.B. Nijboer

Volkswagen Transporteer gekocht bij Chiel en de VW Caddy weer kunnen inruilen. Tevreden zo!

Mee denkend in oplossingen