GlaswasDirect.nl

PErfecte bus gekocht

vd Voorde

Goede snelle service en lekkere koffie! is gelopen via Chiel

geen mooie verkoop praatjes

geen bijzonderheden, auto was zoals beschreven op Whatsapp

van Dalen Timmerwerken

Online een auto bekeken, en telefonisch aangekocht. de snelheid en vriendelijkheid is een aanrader!
Allemaal zijn ze vriendelijk! ik heb de deal gemaakt met Chiel, maar iedereen heeft verstand van zaken bij Greven Bedrijfswagens.
Wat bijzonder is, dat de auto die ik inruil gewoon voor de deur wordt omgewisseld. je hoeft dus niks te doen!

snel, en de zorgen worden uit handen genomen.

Voor de volgende keer laat de chauffeur een half uur van te voren bellen, dan zijn we zeker weten thuis!

Jordi

Als startend bedrijf zonder jaarcijfers een auto kunnen leasen. Zeer snel geregeld en eerste indruk een mooie auto.

Sam

Uitstekende service en snelheid. Nog voor de jaarwisseling alles kunnen regelen. Volgende bus ga ik hier weer halen.

van Druten

Na lang zoeken een auto gevonden bij autogreven.nl
Na lang zoeken een auto gevonden bij autogreven.nl
Rond half 5 gebeld en werd keurig geholpen door verkoper Chiel. Alle vragen werden in alle rust keurig beantwoord en moet zeggen, Chiel geeft een heel vertrouwd en eerlijk gevoel. Meteen de auto gekocht door de telefoon. De auto werd keurig zoals afgesproken gratis bezorgd. Toen ik de auto in real time zag was ik meteen verkocht. Echt een pracht auto zoals Chiel had beschreven. Ook niet geheel onbelangrijk, ik had naderhand nog wat vragen en deze zijn ook keurig beantwoord, dus ik kan niet anders zeggen echt een aanrader.
Een auto kopen via de computer is in dit geval geen probleem gezien de voorwaarden die op de website genoemd worden. Deze zijn erg aantrekkelijk en worden ook nagekomen.
Chiel bedankt voor de enorme service.

van Druten, IJmuiden.

zie boven

geen idee

Albert

Altijd vriendelijk en meedenkend past precies bij mij

vriendelijk en meedenkend

Vezodak

Snelle en prima afhandeling

Ben zeer goed geholpen door jullie verkoper/adviseur Chiel Caspers

Michel

Voor de aanschaf van mijn Transporter meerdere bedrijven bezocht en uiteindelijk bij Greven terechtgekomen. Auto’s staan er heel netjes bij en de afhandeling is super snel. Kon de auto gelijk... Voor de aanschaf van mijn Transporter meerdere bedrijven bezocht en uiteindelijk bij Greven terechtgekomen. Auto’s staan er heel netjes bij en de afhandeling is super snel. Kon de auto gelijk meenemen.

Michel