van Druten

Na lang zoeken een auto gevonden bij autogreven.nl
Na lang zoeken een auto gevonden bij autogreven.nl
Rond half 5 gebeld en werd keurig geholpen door verkoper Chiel. Alle vragen werden in alle rust keurig beantwoord en moet zeggen, Chiel geeft een heel vertrouwd en eerlijk gevoel. Meteen de auto gekocht door de telefoon. De auto werd keurig zoals afgesproken gratis bezorgd. Toen ik de auto in real time zag was ik meteen verkocht. Echt een pracht auto zoals Chiel had beschreven. Ook niet geheel onbelangrijk, ik had naderhand nog wat vragen en deze zijn ook keurig beantwoord, dus ik kan niet anders zeggen echt een aanrader.
Een auto kopen via de computer is in dit geval geen probleem gezien de voorwaarden die op de website genoemd worden. Deze zijn erg aantrekkelijk en worden ook nagekomen.
Chiel bedankt voor de enorme service.

van Druten, IJmuiden.

zie boven

geen idee

Albert

Altijd vriendelijk en meedenkend past precies bij mij

vriendelijk en meedenkend

Vezodak

Snelle en prima afhandeling

Ben zeer goed geholpen door jullie verkoper/adviseur Chiel Caspers

Michel

Voor de aanschaf van mijn Transporter meerdere bedrijven bezocht en uiteindelijk bij Greven terechtgekomen. Auto’s staan er heel netjes bij en de afhandeling is super snel. Kon de auto gelijk... Voor de aanschaf van mijn Transporter meerdere bedrijven bezocht en uiteindelijk bij Greven terechtgekomen. Auto’s staan er heel netjes bij en de afhandeling is super snel. Kon de auto gelijk meenemen.

Michel

Fanel

Goed geholpen, 2e x door chiel, dank voor de snelle service!

snel, duidelijken eerlijk

nee geen verbeterpunten

Via internet aan auto greven aangegeven dat ik interesse had in een transporter.
volgende dag al teruggebeld door thomas. ik wilde langskomen om auto te bekijken. dat was niet nodig volgens thomas. thomas heeft de bus nog eens goed bekeken en vond enkel een paar krasjes op de benzineklep. dat zou hij laten maken. thomas stuurde fotos en een filmpje van de auto. dat zag er goed uit. uiteindelijk heb ik de auto ongezien gekocht dmv financial lease.
de auto werd na een paar dagen geleverd.
bij aflevering bleek de auto wel wat te mankeren:
schade aan de bestuurderskant, krassen, lakschade over anderhalve meter.
deuken in het dak
deurpanelen aan bijrijderskant en bestuurderskant gebroken en beschadigd.
deuken in metaal interieur onder de ramen
geen krik en ander gereedschap
schade voorbumper, paneel waar stadslicht in zit springt er telkens uit.
deel van achterbumper ontbreekt.

greven gebeld. greven heeft de auto toen weer teruggenomen voor reparatie en ik kreeg een leenauto.
auto is een week bij greven gebleven en daarna weer teruggebracht.
gereedschap setje en krik hebben ze in de auto gelegd.
kunststof panelen interieur vervangen.
zijschade aan bestuurderskant hebben ze geprobeerd weg te krijgen. niet gelukt.
aan de andere schades en/of mankementen hebben ze niets gedaan.
doordat je de auto dmv financial lease koopt ben je makkelijker. echter iedereen met een bedrijfje wordt geaccepteerd. als je maar niet bekend staat als wanbetaler.

als ik de auto van te voren had gezien dan had ik de auto niet gekocht.
een auto is niet te beoordelen via een foto.

snelle reaktie

Goede service

Snel en vriendelijk geholpen

Reserveren van voertuig

JFB

Goed geholpen, en wat een groot aanbod!

In tegen stelling tot andere bedrijven maken ze de auto's voor die tijd rijklaar en niet dat ik nog eens 3 weken moet wachten!

Ga zo door!