Deskundigheid van uw lease adviseur
Toelichting op het ontvangen voorstel
Het gemak van een offerte aanvragen
Reactie snelheid van uw offerte aanvraag

Joey

Snelle en vriendelijke service met behulpzaam personeel

Snel reageren op vragen en e-mails

Zeer vriendelijk en snelle service!

Duidelijkheid en snelheid.

Fnj logistics

Snel en betrouwbaar

Uitstekende service en een scherpe prijs.

Prijs. Plezierig tijdens contactmomenten

Op een dag dat ik aangaf mijn auto reeds te hebben aangeschaft (en dus de financieringsbehoefte urgent was) gingen er 4 uur overeen voordat er tussen mijn mail en auto financier contact was.... Op een dag dat ik aangaf mijn auto reeds te hebben aangeschaft (en dus de financieringsbehoefte urgent was) gingen er 4 uur overeen voordat er tussen mijn mail en auto financier contact was. Hierdoor had ik bijna voor een ander gekozen die wel direct de telefoon pakte en aangaf ermee bezig te zijn.

GfA-Seal Systems en Glas&Wand

Onze ervaring met Auto Financier Nederland is meer dan uitstekend.
Alles wordt gerealiseerd zoals het is afgesproken. Top

Sterke persoonlijke benadering. Directe en concrete antwoorden. Duidelijk in haar business.

Mijn moeder zei vroeger altijd "een vrouwtje versieren is niet zo moeilijk, er een te houden is de kunst".
Dus blijf waakzaam, dat alles zo goed blijft gaan, als nu. Het kan zomaar uit je handen glippen.

Vriendelijk, deskundig, meedenken

Smit Totaal Service

Hele prettige ervaring mee. Ze zijn duidelijk en je kunt ze altijd bereiken voor advies enz...

Zeer goed bereikbaar en duidelijke taal..

Ga zo door

BI-Today

Geweldig!

Communicatie verliep soepel en snel. Geen moeilijke woorden, maar duidelijke taal

De Huischmeesters

Goed, snel en professioneel.

Vooral doorgaan!

Peter Bogers