Deskundigheid van uw lease adviseur
Toelichting op het ontvangen voorstel
Het gemak van een offerte aanvragen
Reactie snelheid van uw offerte aanvraag

Voegbedrijf Hendrik de Jong

In 1 woord geweldig! Vlotte afhandeling, duidelijke afspraken en erg vriendelijk geholpen.

Erg duidelijk in uitleg en afspraken, zeer vlotte afhandeling.

Autorijschool John Pouw

De contacten tussen de Auto Financier en mij zijn tot nu toe plezierig en constructief verlopen. De reactietijd op mijn vragen en ingestuurde documenten is snel. De afhandeling van de aanvraag... De contacten tussen de Auto Financier en mij zijn tot nu toe plezierig en constructief verlopen. De reactietijd op mijn vragen en ingestuurde documenten is snel. De afhandeling van de aanvraag verloopt snel en soepel.

Vriendelijke en constructieve medewerkers. Adequate reactie op e-mails. Communicatie is op orde.

Midden Nederland

Onlangs met behulp van Auto Financier Nederland een (bijna) nieuwe auto aangeschaft. Het hele proces dat vooraf ging aan de aankoop heb ik als zeer prettig en professioneel ervaren.

Snelle feedback en doortastend handelen dmv een prettige communicatie.

Lastig omdat ik gewoon erg tevreden ben, maar als ik iets zou moeten noemen is dat misschien de speelruimte/grenzen meer aangeven waar binnen een keuze gemaakt kan worden, was nu toegespitst op 1... Lastig omdat ik gewoon erg tevreden ben, maar als ik iets zou moeten noemen is dat misschien de speelruimte/grenzen meer aangeven waar binnen een keuze gemaakt kan worden, was nu toegespitst op 1 auto.

Soepel en gemakkelijk!

Stiptheid, accuraatheid en goede geruisloze afhandeling.

Het leek soms te soepel te gaan ; een klant kan dan denken dat eea vergeten is of niet goed kan komen. Wellicht iets meer de procedures uitleggen.

Uitstekende service, snelle acties, duidelijke taal.

Afspraken goed nagekomen, snelle reacties en deskundig geholpen.

Geen.

Soepele behandeling aanvraag. Vertrouwen in klant. Alles was
Goed geregeld.

Auto martin

....

...

....

Een tevreden ZZP'er

Auto Financier reageerde snel op mijn aanvraag, en dacht mee om tot de best passende financiering te komen.

Snelheid, expertise, vriendelijkheid

Almir hocanin

Beste.

Ik ben heel tevreden over auto financier Nederland.

Snelheid en duidelijkheid

Comuniceren naar de auto dealer dat ze de ter naam stelling niet normaal doen, omdat dit 5 werk dagen kan duren zoals
Het bij mij het geval was

Snel en correct geholpen

Duidelijke informatie