Resultaat
Medewerkers
Product presentatie
Het nakomen van de afspraken
Communicatie

Maurice Smeets

Super fijne ervaring!
Alles netjes geregeld.

Klantvriendelijk en alles netjes geregeld!

Roger

Prima service, vriendelijke verkoper

Betrouwbaar

Coopmans

Heel goed en vriendelijk geholpen zomder praatjes

Professioneel en vriendelijk

Geen verbeter punrten

Gerard Janssen

Op zoek gegaan naar een andere auto en zo kwamen wij bij Lex Roelofs uit en werden geholpen door verkoper Alex. Nadat wij onze auto ingeruild hadden voor een andere auto gingen wij op pad. Na... Op zoek gegaan naar een andere auto en zo kwamen wij bij Lex Roelofs uit en werden geholpen door verkoper Alex. Nadat wij onze auto ingeruild hadden voor een andere auto gingen wij op pad. Na ongeveer 20 km kregen wij een display melding 'motorstoring'. Teruggereden en Alex nam contact op met een garage in Baarlo waar wij naar toe zijn gegaan. Auto werd aan de computer gelegd en met als conclusie : filter bij distributieriem waarschijnlijk vervuld. Auto gereset en wij mochten , na contact, weer verder rijden. Na 40 km weer op storing en de auto liep niet fijn. Contact opgenomen met Alex. Heeft de auto op laten halen. Na camera inspectie bleek dat de filter vervuild was en 1 cilinder beschadigd. De motor moest vervangen worden! Alex heeft voor vervangend vervoer gezorgd.
Bij het schrijven van deze review hebben wij inmiddels 900 km probleemloos met de auto gereden.

goede communicatie en service. Klantgericht meedenken

ga zo door!!!!

Tirzah

Vriendelijk en warm ontvangst! Auto stond al klaar bij aankomst! Medewerker was erg aardig en had veel geduld. We moesten meerderde pogingen wagen om de betaling te kunnen doen, (had de limit... Vriendelijk en warm ontvangst! Auto stond al klaar bij aankomst! Medewerker was erg aardig en had veel geduld. We moesten meerderde pogingen wagen om de betaling te kunnen doen, (had de limit aangepast, maar betalingen gedaan met mijn andere gekoppelde bankrekening, waardoor ik niet het volledige bedrag kon pinnen) na gebeld te hebben met de bank kon ik toch groot gedeelte pinnen en de restant heb ik overgemaakt de medewerker dacht met ons mee. We hadden ondertussen wat fijne gesprekken en zijn getrakteerd op drinken bij aankomst en bij vertrek. Je voelt je echt welkom daar niet alleen voor je centen maar voor een eerlijke verkoop.

Klantvriendelijk/ Meedenkend/ Geduldig

Top ga zo door mannen!

John Sanders

Wij liepen bij Lex Roelofs binnen, n.a.v. hun overzichtelijke Site. Na 15 min. Stonden wij voor een auto die ons beviel, en werden wij na een vertrouwd gesprek met een vriendelijke verkoper Andy het... Wij liepen bij Lex Roelofs binnen, n.a.v. hun overzichtelijke Site. Na 15 min. Stonden wij voor een auto die ons beviel, en werden wij na een vertrouwd gesprek met een vriendelijke verkoper Andy het eens over de koop. Een bedrijf wat zeker aan tebevelen is door hun service en betaalbare prijzen in occasions. Mijn vrouw en ik zijn dan ook zeer tevreden met de aankoop van onze Peugot 308.
Bij de aankoop had ik zoiets van vertrouwen in deze garage, dat ik zeker bij andere garages niet had.
Bedank Andy voor onze prettige samewerking bij de aankoop van deze wagen.

Goede service en een prettige en vertrouwd adres voor aanschaf van een betaalbare occasion.

Anita van der Vorst

In augustus vorig jaar een Renault Captur gekocht bij Lex met 3 maanden garantie. Na enige tijd bleek de boordcomputer niet goed te werken. Dit gemeld en naar Kessel gereden om dit te laten zien. De... In augustus vorig jaar een Renault Captur gekocht bij Lex met 3 maanden garantie. Na enige tijd bleek de boordcomputer niet goed te werken. Dit gemeld en naar Kessel gereden om dit te laten zien. De auto werd bij een garage ingepland om naar dit probleem te kijken. Aan het eind van de dag auto opgehaald, maar het probleem was niet opgelost. Auto moest naar een Renaultdealer voor een softwareupdate. Half december weggebracht, aan het eind van de dag opgehaald en probleem nog niet opgelost. Er zou een bepaald onderdeel vervangen moeten worden omdat spfwareupdate vastnliep. Daarna door omstandigheden een tijdje niets gehoord. Na contact gezocht te hebben half januari heeft Lex contact opgenomen dat hij de auto bij een electronicatebedrijf wil brengen. Dit ingepland en tot mijn grote blijdschap is het gelukt. Update doorgevoerd en probleem opgelost. De andere keren heb ik zelf voor vervangend vervoer moeten zorgen, maar nu stelde Lex een auto ter beschikking omdat ik de auto langere tijd kwijt zou zijn. Topper.

Duidelijke marktconforme prijzen en duidelijke afspraken.
Vasthoudend om mijn probleem daadwerkelijk naar mijn zin op te lossen.

Naarmate het langer duurde om het probleem op te lossen werd de communicatie minder. Moest een paar keer zelf informeren naar d'r stand van zaken.

Beste Anita,
Beste Anita,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat een lastige storing was dat! Excuses voor het feit dat alles wat langer heeft geduurd. We hebben bij verschillende partijen informatie ingewonnen. Vandaar dat er even "radiostilte" is geweest. Ik ben blij dat het probleem uiteindelijk opgelost is en dat je er een tevreden gevoel aan over hebt gehouden.
We wensen je nog heel veel plezierige kilometers toe!

Harry

Professioneel bedrijf, contact was super!

zeer beleefd maar toch professioneel bezig met de klant

Beste Harry,
Nogmaals dank voor de aankoop. Super dat je jouw ervaring op deze manier gedeeld hebt. Heel veel plezier met jouw nieuwe Golf R!

Classen

Helaas ligt het bedrijf iets terug , einde van de straat. Maar neemt niet weg dat ze vriendelijk zijn en je rustig laten kijken en de vragen wat je heb netjes beantwoorden.
Hebben zelfs...
Hebben zelfs meerdere auto's klaar gezet voor proef te rijden. Top actie.
Ook is de auto netjes afgeleverd geworden.
Alleen maar complimenten.

Houd zich aan de afspraken

Misschien een aparte plek voor de klanten de auto te laten parkeren.

Reactie Auto-roelofs.nl:

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring.
Naast ons bedrijf is er ruimte voor klanten om de auto te parkeren. Wellicht waren deze plekken net bezet op dat moment.
Heel veel plezier...
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring.
Heel veel plezier gewenst met de mooie Mokka automaat!

Martijn

Prima dealer, erg aardig en absoluut geen "gladde" verkoper

Snelle service
Aardige verkoper

Nvt

Beste Martijn,
Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring. Heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe Peugeot 308 SW!