dory donkers

Prima crèmes en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Goede crèmes smeren goed uit

L Van Den berg

Goede produkt omschrijving
Vlotte levering. En producten werken echt zoals beschreven!

Fijne producten

Ben Nederstigt

Fantastische klantenervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Niet alleen een snelle en nauwkeurige levering, maar ook extraatjes in de doos en voortreffelijke info over de voortgang van de levering (bijna per minuut)!

Ria Bos

Levering altijd op tijd !!!

Goede producten

Leon Scheers

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website,goede prijzen.Bij bestelling product snel geleverd en leuke extra dingen erbij. Bestel al jaren hier mijn producten,en altijd super tevreden. Heb je eens een vraag dan... Duidelijke website,goede prijzen.Bij bestelling product snel geleverd en leuke extra dingen erbij. Bestel al jaren hier mijn producten,en altijd super tevreden. Heb je eens een vraag dan beantwoorden ze het heel vlug. Daar kunnen andere websites nog wat van leren.

Monique Vermeulen

Door de super duidelijke webshop kun je n goede keuze maken wat er bij jouw huis past. Duidelijke communicatie over t versturen en je hebt het zeer snel in huis!

Beschrijf hier uw ervaring

Alle flesjes waren goed apart in plastic verpakt. Er zat nog iets extra’s bij m’n bestelling. Super snelle levering. Ik was helemaal blij toen ik m’n pakketje zag.

Marian Dorhout

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en betrouwbare afhandeling mooie en duidelijke web site mooie producten en goede prijs.

Griet Henstra

Duidelijke website

Birgit

Zo leuk om een kadootje bij de bestelling te krijgen!! Erg attent en lief!

Beschrijf hier uw ervaring

Australian gold is gewoon de beste zonbescherming en het ruikt heerlijk !

Jopi Stalenberg

Goed 3n betrouwbaar