Esther TU Delft

Super netjes geleverd, fijne communicatie, prima werk - zeer aan te bevelen; bedankt!

Goede communicatie mogelijkheden

Nee, niet echt

Bureau Blik-opener

Mijn ervaring met Blikkenshop was heel erg goed. Ik had direct fijn contact met Jenske, die me ter wille was zonder dat ik nog een orde had geplaatst. Dat is echte klantgerichtheid, in het... Mijn ervaring met Blikkenshop was heel erg goed. Ik had direct fijn contact met Jenske, die me ter wille was zonder dat ik nog een orde had geplaatst. Dat is echte klantgerichtheid, in het vertrouwen dat precies dat tot klanten leidt.
Het is ook precies wat in nodig heb in dit soort vaak slopende, tegen de klop lopende marketingzaken. Iemand die echt meedenkt en werkt.
Juist door dit contact heeft blikkenshop er aan mij (met mijn toch passende naam; Bureau Blik-opener) er een vaste klant bij.
Hartelijke bedankt Jenske!

persoonlijke benadering met kennis van zaken

CijferAdvies Netwerk

Wij zochten een blik om aan onze relaties te geven en ons 5 jarig bestaan onder de aandacht te brengen.
Een blik is een geweldig promotiedrager. Blikkenshop kwam met een geweldige suggestie. Niet verkopen maar jullie adviseerden! Het is een groot succes geworden de blikken met een taartje en een kaartje werden geweldig ontvangen.
CijferAdvies staat weer goed op de kaart dankzij jullie. Ik vind dit een compliment waard.

Meedenken van het team.
Niet verkopen maar adviseren en klantbeleving voorop.
Goede vormgeving en fotografie

Iets sterkere dozen. Dat voorkomt dat er een paar blikken beschadigd zijn. Of de vervoerder daarop aanspreken.

Super fijne communicatie met de medewerkers gehad. Telfonisch en per mail goed te bereiken en krijg een helder en duidelijk antwoord.

Alles is mogelijk en er wordt meegedacht aan een passend ontwerp. Je krijgt zelf de vrijheid en eventuele hulp wordt ook aangeboden.

Ik heb geen punten. Bij mij verliep alles goed.

Studio Daan & Ed

Zeer positief. In ons geval was er iets niet goed gegaan met de eerste bedrukking van onze blikken. Dat kan gebeuren. Dit is echter zeer snel en correct afgehandeld.

Sterke klantenservice en mooi product.

Afstudeer onderzoek Niet Aangeboren Hersenletsel

Voor een afstudeeropdracht heb ik een kaartenspel gemaakt om kinderen te begeleiden wanneer één van hun ouders een NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel) heeft.
Omdat ik het spel graag netjes wil...
Omdat ik het spel graag netjes wil houden heb ik Blikkenshop.nl benaderd of zij d.m.v. het schenken van zes blikjes een maatschappelijke bijdrage in willen nemen. In contact met Jenske bleek al snel dat Blikkenshop.nl het doosje mét opdruk wilde leveren. Door de bijdrage van Blikkenshop.nl blijft het spel netjes en komt het kwartetspel nog meer tot zijn recht! Ik ben Jenske en haar team enorm dankbaar voor hun gebaar voor de gezinnen waar Niet Aangeboren Herenletsel voorkomt. Zeg nou zelf... de buitenkant is toch de 'blikvanger'!

Snelle service, netjes verpakt, uitstekende drukkwaliteit en hart voor de maatschappij!

Ga zo door!

Marjolein

Snelle levering, mooi verpakt en goede kwaliteit.

Snelle verzending

Willaerruiters

Onze vereniging wilde de sponsoren en vrijwilligers bedanken voor hun betrokkenheid. Het werd een blik van wwarrdering. Mooi blik met bedrukt logo en gevuld met een
taartje.

Zeer goed geholpen door Luuk. kan niet beter

Geen enkele

Van Staveren

Denken goed mee. Kunnen snel schakelen en snel leveren.

Flexibiliteit

Reinier Hamel

Blikverruimend bedrijf, er gaat een wereld voor je open aan mogelijkheden.

Heldere en persoonlijke communicatie

Webshop is nog niet helemaal compleet qua keuzemogelijkheid voor bedrukking boven- en onderzijde. Later zag ik dat er ook embossing mogelijk is. Dat staat niet bij elk blik, maar misschien is daar... Webshop is nog niet helemaal compleet qua keuzemogelijkheid voor bedrukking boven- en onderzijde. Later zag ik dat er ook embossing mogelijk is. Dat staat niet bij elk blik, maar misschien is daar een reden voor.