Korte lijnen door middel van chatmogelijkheid, behulpzame en vriendelijke medewerkers, concreet in levertermijn en kosten, kwalitatief goed product.

Er is veel over en weer gemaild en gebeld. Ook de offerte is meerdere keren aangepast. Hierbij ben ik continu goed geholpen!

Misschien de prijzen wat proberen te verlagen in de toekomst. Ik had geen zin om verder te zoeken, maar vond ze blikken met bedrukking per stuk nog best een beetje prijzig.

Anne

Ik had in totaal bijna 500 blikken met een gepersonaliseerde wikkel nodig. Een beetje in paniek vanwege de tijdsdruk bij Danielle van Blikkenshop.nl terecht gekomen en zij heeft mij fantastisch... Ik had in totaal bijna 500 blikken met een gepersonaliseerde wikkel nodig. Een beetje in paniek vanwege de tijdsdruk bij Danielle van Blikkenshop.nl terecht gekomen en zij heeft mij fantastisch geholpen! De blikken zijn op tijd binnen gekomen en zien er erg strak uit.

Zeer klantvriendelijk en snel in reactie.

Vriendelijk te woord gestaan en goed meegedacht!

Esther TU Delft

Super netjes geleverd, fijne communicatie, prima werk - zeer aan te bevelen; bedankt!

Goede communicatie mogelijkheden

Nee, niet echt

Bureau Blik-opener

Mijn ervaring met Blikkenshop was heel erg goed. Ik had direct fijn contact met Jenske, die me ter wille was zonder dat ik nog een orde had geplaatst. Dat is echte klantgerichtheid, in het... Mijn ervaring met Blikkenshop was heel erg goed. Ik had direct fijn contact met Jenske, die me ter wille was zonder dat ik nog een orde had geplaatst. Dat is echte klantgerichtheid, in het vertrouwen dat precies dat tot klanten leidt.
Het is ook precies wat in nodig heb in dit soort vaak slopende, tegen de klop lopende marketingzaken. Iemand die echt meedenkt en werkt.
Juist door dit contact heeft blikkenshop er aan mij (met mijn toch passende naam; Bureau Blik-opener) er een vaste klant bij.
Hartelijke bedankt Jenske!

persoonlijke benadering met kennis van zaken

CijferAdvies Netwerk

Wij zochten een blik om aan onze relaties te geven en ons 5 jarig bestaan onder de aandacht te brengen.
Een blik is een geweldig promotiedrager. Blikkenshop kwam met een geweldige suggestie. Niet verkopen maar jullie adviseerden! Het is een groot succes geworden de blikken met een taartje en een kaartje werden geweldig ontvangen.
CijferAdvies staat weer goed op de kaart dankzij jullie. Ik vind dit een compliment waard.

Meedenken van het team.
Niet verkopen maar adviseren en klantbeleving voorop.
Goede vormgeving en fotografie

Iets sterkere dozen. Dat voorkomt dat er een paar blikken beschadigd zijn. Of de vervoerder daarop aanspreken.

Super fijne communicatie met de medewerkers gehad. Telfonisch en per mail goed te bereiken en krijg een helder en duidelijk antwoord.

Alles is mogelijk en er wordt meegedacht aan een passend ontwerp. Je krijgt zelf de vrijheid en eventuele hulp wordt ook aangeboden.

Ik heb geen punten. Bij mij verliep alles goed.

Studio Daan & Ed

Zeer positief. In ons geval was er iets niet goed gegaan met de eerste bedrukking van onze blikken. Dat kan gebeuren. Dit is echter zeer snel en correct afgehandeld.

Sterke klantenservice en mooi product.

Afstudeer onderzoek Niet Aangeboren Hersenletsel

Voor een afstudeeropdracht heb ik een kaartenspel gemaakt om kinderen te begeleiden wanneer één van hun ouders een NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel) heeft.
Omdat ik het spel graag netjes wil...
Omdat ik het spel graag netjes wil houden heb ik Blikkenshop.nl benaderd of zij d.m.v. het schenken van zes blikjes een maatschappelijke bijdrage in willen nemen. In contact met Jenske bleek al snel dat Blikkenshop.nl het doosje mét opdruk wilde leveren. Door de bijdrage van Blikkenshop.nl blijft het spel netjes en komt het kwartetspel nog meer tot zijn recht! Ik ben Jenske en haar team enorm dankbaar voor hun gebaar voor de gezinnen waar Niet Aangeboren Herenletsel voorkomt. Zeg nou zelf... de buitenkant is toch de 'blikvanger'!

Snelle service, netjes verpakt, uitstekende drukkwaliteit en hart voor de maatschappij!

Ga zo door!

Marjolein

Snelle levering, mooi verpakt en goede kwaliteit.

Snelle verzending