Prijzen
Website
Diversiteit attracties

Positieve ervaring, vragen worden snel beantwoord en er kunnen flexibele afspraken worden gemaakt.

Het maken van flexibele afspraken is mogelijk

Jong Gelre Maurik

Hetgeen dat ik heb gehuurd was niet veel, maar de service was top.

Fijne communicatie

willem van den bergh (inge)

Vriendelijk en altijd een luisterend oor als je belt om wat uitleg te ontvangen over een luchtkussen.

dat ze mee denken en dat bijna alles mogelijk is qua bezorg-/ ophaaltijd.
dat ze mee denken en dat bijna alles mogelijk is qua bezorg-/ ophaaltijd.
dat wat je huurt netjes wordt afgeleverd en opgehaald en dat er aan wordt gedacht dat er kabels/ verlengsnoeren en haringen (om de luchtkussen vast te zetten) bij zitten.

Via de mail snelle reacties en probleemoplossend ook zeer goed

Kindcentrum Het IJzeren Kind

Zeker aan te raden voor evenementen. Wij hadden materiaal voor de Koningsspelen op school gehuurd. De communicatie was duidelijk en er werd snel gereageerd. De bezorging ging volgens afspraak en wij... Zeker aan te raden voor evenementen. Wij hadden materiaal voor de Koningsspelen op school gehuurd. De communicatie was duidelijk en er werd snel gereageerd. De bezorging ging volgens afspraak en wij hebben gebruik gemaakt van hulp bij het opzetten en opruimen. Dit verliep heel soepel. Zeer tevreden dus.

Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, prijs kwaliteit verhouding goed.

Uitstekend! Het bedrijf denkt mee, bellen zelf voor oplossingen om af te leveren.

Denkt in oplossingen voor verhuur en afleveren.

Joost Jongen OV het Schrijverke

Heel goed

Lekker flexibel, reageert snel, en no nonsens

Bjorn Roeters

Super service, denk met je mee en komen met een goed voorstel

flexibel, sterke prijs/kwaliteit verhouding