Atorka

Heel snelle service

snelle levering

Bedankt!!

Carolien Lambers

Prettig klantvriendelijk bedrijf met goede betaalbare producten en wat snel reageer, goede service

reacties

kan het zo niet echt bedenken

Dankjewel!!

Klantvriendelijk bedrijf.

Klantvriendelijk, snelle communicatie.

Dankjewel!

Bart Kaagman

Heel goed aardig klant vriendelijk spullen zijn er snel

Klant gericht

Hrimnir broeken op de site please ?

Willemijn Faure

Snelle levering.

Gebruiksvriendelijke eensite

Alouette Passchier

Fijne producten en goede service. Snelle herstelactie als er iets mis gaat. Ik kreeg per ongeluk 500 ml ipv 1 liter bye bye itch lotion opgestuurd. Kreeg direct antwoord op mijn mail daarover en had... Fijne producten en goede service. Snelle herstelactie als er iets mis gaat. Ik kreeg per ongeluk 500 ml ipv 1 liter bye bye itch lotion opgestuurd. Kreeg direct antwoord op mijn mail daarover en had de volgende dag mijn bestelling compleet binnen met een excuuskaartje. Top bedrijf!

Fijne producten, snelle levering, goede service

Kan geen verbeterpunten verzinnen. Ga zo door!

Sofie Janssens

Super

Goede communicatie

Reactie Atorka:

Jammer dat u niet tevreden bent over de snelheid van de levering! Als gevolg van de coronacrisis zijn veel fabrieken dicht geweest. Bepaalde producten konden hierdoor niet geleverd worden. Helaas... Jammer dat u niet tevreden bent over de snelheid van de levering! Als gevolg van de coronacrisis zijn veel fabrieken dicht geweest. Bepaalde producten konden hierdoor niet geleverd worden. Helaas hebben wij hier geen invloed op. We hebben ons best gedaan om u zo goed mogelijk te informeren. We hopen alle producten binnenkort weer op voorraad te hebben!

Ann Colin

Besteld en gekocht

goede prijs kwaliteit

nog meer info over artikelen op site. Altijd nuttig. Of foto's van mensen die de artikels al gekocht hebben (bv foto van mijn beentasje ...)

Reactie Atorka:

Bedankt voor uw review! We werken eraan om beoordelingen en foto's van klanten op onze site te plaatsen. Mocht je tevreden zijn over een product dan mag je deze foto altijd met ons delen!