Atorka

Rosanne Moddejongen

2 broeken besteld en uiteindelijk 1 moeten retourneren. Helaas na 2 weken nog geen geld terug.

M de Vries

Goede en snelle service, was een mooir actie bij aankoop van nieuw zadel

Lucas Greep

Positief, klantvriendelijk

Tineke Legerstee

Gerry Van haren

Zijn wederom altijd bereikbaar ondanks dat postnl erg traag was waar atorka niets aan kan doen . Altijd meekijken en behulpzaam. Dankjewel weer yvonne

Mirjam Roos

Happy skin spray en buzz off besteld

Reactie Atorka:

Hoi Mirjam,
Hoi Mirjam,
Ik snap je reactie hoor! Postnl inwisselen was het maar zo makkelijk. Het is daar maar ook bij DPD en DHL super druk momenteel. Overal loopt men achter de feiten aan. Het is even niet anders, ik hoop enorm dat het snel weer 'normaal' is.
Fijn weekend!
Yvonne van Dijk

Wilma Reusken-Klaver

Product is super, levertijd zou wat mij betreft wat sneller mogen

Reactie Atorka:

Hoi Wilma,
Hoi Wilma,
Ik ben het volkomen met je eens, leveren kan best sneller. Echter het is bar druk bij postnl en daardoor is er enorme vertraging. Postnl schrijft: Het is momenteel wat drukker bij PostNL als gevolg van de voorjaarsdrukte waardoor jouw pakket mogelijk wat langer onderweg is dan je gewend bent. Mochten pakketten op voorgemeld of gesorteerd blijven staan, raden wij aan om een aantal dagen te wachten. Onze excuses voor het ongemak.
Ik hoop dat het de volgende keer sneller zal gaan.
Fijne dag!
Yvonne van Dijk

Sanne Van Baak

Super!

Kaylee van Groesen

Ik bestel regelmatig bij Atorka, ik ben altijd zeer tevreden over de snelheid van verzenden en de persoonlijke goede service!

Klaaske v.d. Weide

Blij met mijn bestelde jodhpur rijbroek snel geleverd en hij zit helemaal top