Atkins

Geweldig goed!

Beste mevrouw,
Bedankt voor je positieve review!

Monique Bogaerts

Prima, doen wat ze beloven!

Beste Monique,
Goed om te horen dat je tevreden bent met Atkins!

Anne in 't Veen

Het was een snelle bestelling en een zeer snelle levering. Echter de aanleiding tot bestellen was de aanbieding van de wraps. Die zijn nooit geleverd maar wel betaald!! Gelijk een mail gestuurd na... Het was een snelle bestelling en een zeer snelle levering. Echter de aanleiding tot bestellen was de aanbieding van de wraps. Die zijn nooit geleverd maar wel betaald!! Gelijk een mail gestuurd na de levering maar ook daar nog geen antwoord op gehad!

Jennifer

Lekker makkelijk en voedzaam , ik heb niet zo vaak trek meer , komt omdat er heel weinig koolhydraten in de producten zitten denk ik .

Beste Jennifer,
Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze producten! Bedankt voor je review.

Ordea

Top klasse kwaliteit. Het ging begin even moeilijk met eten van atkins producten! Maar is zeker aanrader, en de moeite waardt! Zeker voor herhaling vatbaar. Kortom super tevreden.

Beste Ordea,
Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten, daar worden wij heel blij van!

Rianne Heijda

Heb nog helemaal geen ervaring, omdat de producten nog steeds niet geleverd zijn.
Ook krijg ik geen reactie op de mail die ik heb gestuurd!
Schandalig!

Jack Groeneveld

Niet alle produkten vind ik lekker . De tussen door repen zou ik niet meer bestellen zoals de Chocolate Chip Crisp, Chocolate Raspberry en Cappucino Nut . Andere soorten heb ik nog niet gegeten .

Lizette Meulstee

Mijn ervaring is goed. Alleen die roggebrood achtige dingen vindt ik echt niet lekker en keihard.

Beste Lizette,
Bedankt voor je review!
Team Atkins

De muesli en de chocolate break zijn lekker

Beste meneer/mevrouw,
Wat fijn om te horen dat deze producten in de smaak vallen!
Team Atkins

Mijn ervaring is dat alle producten goed smaken

Bedankt voor je review.
Wat fijn om te horen dat de producten zo goed smaken!