Atkins

Jennifer

Lekker makkelijk en voedzaam , ik heb niet zo vaak trek meer , komt omdat er heel weinig koolhydraten in de producten zitten denk ik .

Beste Jennifer,

Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze producten! Bedankt voor je review.

Ordea

Top klasse kwaliteit. Het ging begin even moeilijk met eten van atkins producten! Maar is zeker aanrader, en de moeite waardt! Zeker voor herhaling vatbaar. Kortom super tevreden.

Beste Ordea,

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten, daar worden wij heel blij van!

Rianne Heijda

Heb nog helemaal geen ervaring, omdat de producten nog steeds niet geleverd zijn.
Ook krijg ik geen reactie op de mail die ik heb gestuurd!
Schandalig!

Jack Groeneveld

Niet alle produkten vind ik lekker . De tussen door repen zou ik niet meer bestellen zoals de Chocolate Chip Crisp, Chocolate Raspberry en Cappucino Nut . Andere soorten heb ik nog niet gegeten .

Lizette Meulstee

Mijn ervaring is goed. Alleen die roggebrood achtige dingen vindt ik echt niet lekker en keihard.

Beste Lizette,

Bedankt voor je review!

Team Atkins

De muesli en de chocolate break zijn lekker

Beste meneer/mevrouw,

Wat fijn om te horen dat deze producten in de smaak vallen!

Team Atkins

Mijn ervaring is dat alle producten goed smaken

Bedankt voor je review.

Wat fijn om te horen dat de producten zo goed smaken!

Team Atkins

De reep chocola kokos is erg lekker.
De shake drink ik niet echt. Veel klontjes.

De sportrepen (live) vallen wat tegen. Beetje chemisch. De cruesli is helaas ook n beetje zonder smaak

Reactie Atkins:

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de Lift repen en onze crunchy muesli niet helemaal naar jouw smaak is. Hopelijk bevallen onze andere producten jou wel!

Groet, Team Atkins

Tineke

Heerlijke producten!

Beste Tineke,

Bedankt voor je positieve review!

Groet, Team Atkins