Atkins

Geke van der Molen

Prima ! Snelle bezorging 👍top

Beste Geke,

Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Er had wellicht een briefje met uitleg bij mogen zitten (als je een starters totaal pakket koopt) , want ik zit nu met een shake pot waar ik niet weet wat ik ermee moet? En misschien de keuze aan de... Er had wellicht een briefje met uitleg bij mogen zitten (als je een starters totaal pakket koopt) , want ik zit nu met een shake pot waar ik niet weet wat ik ermee moet? En misschien de keuze aan de klant overlaten over welke smaken hij/zij wil? Voor de rest super tevreden!!

Reactie Atkins:

Beste mevrouw, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons startpakket! Hopelijk passen onze koolhydraatarme producten goed binnen jouw gezonde leefstijl. Om de shake mix optimaal te maken... Beste mevrouw, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons startpakket! Hopelijk passen onze koolhydraatarme producten goed binnen jouw gezonde leefstijl. Om de shake mix optimaal te maken kun je de bereidingswijze hanteren die op de verpakking van de shake mix staat. Zo bereid je binnen no-time een heerlijke en vullende vanille shake! Met vriendelijke groet, Team Atkins

Monique

De repen zijn heerlijk! Het helpt mij om mijn khd arme dieet vol te houden. Ik heb totaal geen behoefte meer aan “gewone” chocolade!
Vooral de caramel fudge, de chocolate peanut caramel zijn...
Vooral de caramel fudge, de chocolate peanut caramel zijn mijn favoriet, maar heb je zin in een bounty.. de cocos reep doet er niet aan onder.
Top!

Beste Monique,

Wat fijn dat de repen je helpen om de ongezonde tussendoortjes te laten staan. Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Lekkere producten die je makkelijk mee kunt nemen, zodat je altijd iets verantwoords bij je hebt.

Beste mevrouw,

Wat fijn dat je gebruik maakt van onze producten. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Miranda

Van de ready to drink flesjes had ik er 6 besteld en 2 ervan waren bedorven.. 1 was goed en van de andere 3 weet ik het nog niet. De rest van de bestelling is prima in orde

Oege Monsma

Tot nu toe heel goed.

Beste Oege,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Bedankt voor je positieve review!

Mariska Snijders

Prima producten!

Beste Mariska,

Wat fijn dat je tevreden bent met onze producten. Bedankt voor je positieve review!

marja Brouwer

Hi Marja,

Bedankt voor je positieve review!

Carla Kramer

Heel goed, smaakt allemaal prima

Hi Carla,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van je positieve review!

Team Atkins

Lekkere maaltijdvervangers, je heb niet het idee dat je drastisch veranderd bent van je normale eetgewoonte

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat je gebruik maakt van onze maaltijdvervangers en hier tevreden over bent. Bedankt voor je positieve review!