Atkins

Heerlijke betaal bare producten...

Beste mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van je positieve review!

Ilonka Schat-Ardesch

Ze zijn superduur, vooral die tussendoor repen.....maar goed ..soms is er aktie ...2 halen 1 betalen bij AH.....maar toen zag ik op de site de repen voor gemiddeld maar 1 euro p/stuk.......nog... Ze zijn superduur, vooral die tussendoor repen.....maar goed ..soms is er aktie ...2 halen 1 betalen bij AH.....maar toen zag ik op de site de repen voor gemiddeld maar 1 euro p/stuk.......nog aardig aan de prijs voor een tussendoortje....maar zeker goedkoper...dus 45 repen besteld

Yvonne Lexmond

Top

Beste Yvonne,

Fijn dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van je review.

Zijn prima producten. Heerlijk

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!

Shakes zijn prima.

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze shakes. Bedankt voor het plaatsen van de positieve review.

mieke van zon

Opzicht wel goed alleen laats keer chocolade die over datum was. jammer

Reactie Atkins:

Beste Mieke, Fijn dat je tevreden bent met onze producten! In het vervolg mag je contact met ons opnemen als je een reep hebt ontvangen die over datum is zodat wij kunnen zorgen dat je nieuwe... Beste Mieke, Fijn dat je tevreden bent met onze producten! In het vervolg mag je contact met ons opnemen als je een reep hebt ontvangen die over datum is zodat wij kunnen zorgen dat je nieuwe ontvangt. Bedankt voor het plaatsen van je review! Met vriendelijke groet, Team Atkins

nancy

Ik ben net pas begonnen, maar heb geen hongergevoel.

Beste Nancy,

Goed om te horen dat je bent begonnen met het Atkins dieet en dat je hongergevoel weg is. We wensen je veel succes!

Heck

Goede ervaring. Er wordt goed aangegeven hoeveel koolhydraten er aanwezig zijn. Toch lekkere tussendoortjes verkrijgbaar

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!

Team Atkins

De vloeibare shake vind ik niet lekker vind ik een nare nasmaak aan zitten de poeder voor shake is wel lekker.wraps ,crackers daarin tegen wel erg lekker en eet ik veel. De pasta blijft wel erg hard... De vloeibare shake vind ik niet lekker vind ik een nare nasmaak aan zitten de poeder voor shake is wel lekker.wraps ,crackers daarin tegen wel erg lekker en eet ik veel. De pasta blijft wel erg hard en vind ik niet fijn eten.

Diana De vlugt

Helemaal top en smaakt heel goed

Beste Diana,

Wat fijn dat je tevreden bent en een positieve review hebt achtergelaten, bedankt!