Atkins

Smakelijk en diverse produkten.
Prijzig

Beste mevrouw,

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Dietrich

Mijn Shakespeare zijn bij ontvangst over de datum

Mijn eerste bestelling werd snel geleverd. De producten. bevallen tot nu toe prima!

Beste meneer,

Fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd is en de producten goed bevallen. Bedankt voor het plaatsen van de positieve review!

Team Atkins

Lekker, veel keus en snelle levering

Beste mevrouw,

Fijn dat onze producten en service je goed bevallen! Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.

Team Atkins

De repen zijn heerlijk! De andere producten heb ik nog niet geprobeerd.

Beste mevrouw,

Wat fijn om te horen dat de repen goed bevallen. Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Alle producten bevallen goed, alleen de peanut-caramelrepen waren wit uitgeslagen... jammer, want dan smaakt de chocola niet zoals het hoort....

Anita

Heb de chocoladeshake.. En moet zeggen dat die erg lekker is en niet klonterig. Pak s'morgens een shake en smiddags een Atkins reep en in de avond eet ik gewoon, dus hoop,dat er wat kilo's afgaan.

Hi Anita,

Goed om te horen dat de shake in de smaak valt! We willen je bedanken voor het plaatsen van je review en wensen je veel succes verder!

Mieke

Heerlijke producten , niet goedkoop!

Hi Mieke,

Fijn dat je tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van je review.

Marleen koster

Goede producten

Hi Marleen,

Goed om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor het plaatsen van je review!

G hipwood

Ze zijn heerlijk en bevatten daarbij ook nog eens heel weinig koolhydraten

Beste mevrouw,

Wat fijn dat u tevreden bent over onze producten en bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!