Atkins

De repen en crackers kan ik iedereen aanbevelen, evenals de wraps. Het smaakt heerlijk en je bent geruime tijd verzadigd. Wat betreft de muesli, die heerlijk smaakt moet ik mensen met een spastische...

Greet

Ik hou van de donkere crackers, hoewel ze goed verpakt moeten blijven anders worden ze taai.
De wraps zijn heerlijk, vooral met een kaasvullinkje en ff in de airfryer. Eigenlijk te lekker....

Beste Greet,

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.

Team Atkins

Ik maak gebruik van de dranken en de repen. Deze bevallen goed en zijn goed van smaak.

Beste meneer,

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Team Atkins

Smakelijk en diverse produkten.
Prijzig

Beste mevrouw,

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Dietrich

Mijn Shakespeare zijn bij ontvangst over de datum

Mijn eerste bestelling werd snel geleverd. De producten. bevallen tot nu toe prima!

Beste meneer,

Fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd is en de producten goed bevallen. Bedankt voor het plaatsen van de positieve review!

Team Atkins

Lekker, veel keus en snelle levering

Beste mevrouw,

Fijn dat onze producten en service je goed bevallen! Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.

Team Atkins

De repen zijn heerlijk! De andere producten heb ik nog niet geprobeerd.

Beste mevrouw,

Wat fijn om te horen dat de repen goed bevallen. Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Alle producten bevallen goed, alleen de peanut-caramelrepen waren wit uitgeslagen... jammer, want dan smaakt de chocola niet zoals het hoort....

Anita

Heb de chocoladeshake.. En moet zeggen dat die erg lekker is en niet klonterig. Pak s'morgens een shake en smiddags een Atkins reep en in de avond eet ik gewoon, dus hoop,dat er wat kilo's afgaan.

Hi Anita,

Goed om te horen dat de shake in de smaak valt! We willen je bedanken voor het plaatsen van je review en wensen je veel succes verder!