Atkins

Lekker, en gezond, en de zoete hapjes helpen mij door de middagdip heen.

Liesbeth

Top producten en snelle levering!

Hi Liesbeth,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Bedankt voor je positieve review!

Prima producten.

Beste mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, fijn dat u tevreden bent over onze producten!

Team Atkins

Het zijn prima producten. Allleen jammer dat het alleen via de webshop te koop is, in de winkels nog niet kunnen vinden.

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten! Onze producten liggen ook in verschillende winkels. Echter is het assortiment en de plek in het schap per winkel verschillend. Je vindt onze producten in de fysieke winkels bij Ah, Jumbo, Etos, Kruidvat, Holland & Barret, Hoogvliet, Deen, Makro, Trekpleiste, Plus en DA.

Team Atkins

De repen en crackers kan ik iedereen aanbevelen, evenals de wraps. Het smaakt heerlijk en je bent geruime tijd verzadigd. Wat betreft de muesli, die heerlijk smaakt moet ik mensen met een spastische...

Greet

Ik hou van de donkere crackers, hoewel ze goed verpakt moeten blijven anders worden ze taai.
De wraps zijn heerlijk, vooral met een kaasvullinkje en ff in de airfryer. Eigenlijk te lekker....

Beste Greet,

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.

Team Atkins

Ik maak gebruik van de dranken en de repen. Deze bevallen goed en zijn goed van smaak.

Beste meneer,

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Team Atkins

Smakelijk en diverse produkten.
Prijzig

Beste mevrouw,

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Dietrich

Mijn Shakespeare zijn bij ontvangst over de datum

Mijn eerste bestelling werd snel geleverd. De producten. bevallen tot nu toe prima!

Beste meneer,

Fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd is en de producten goed bevallen. Bedankt voor het plaatsen van de positieve review!