Atkins

Nancy

Heerlijk en voedzaam

Beste Nancy,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten!

Alice de Vries

Ik heb inmiddels 6 dagen geleden besteld en nog steeds niets ontvangen. En ik krijg ook geen reactie op mijn vraag wanneer ik mijn producten krijg.

Francis Wolffensperger

Ik vind de shake mix prima alleen zouden er wel wat vitamines bij kunnen.
En wat het ‘dieet’ betreft mis ik een warme pap of zoiets zoals Brinta ofzo voor ontbijt.
Verder bevalt het...

Beste Francis,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Fijn dat de shakemix goed bevalt!

Thea

Enige tijd bezig met koolydraatarm eten. Maar hd z’n zin in chocola. Daarom wat repen besteld. En ze zijn heerlijk! Ik maak er echt even een geniet momentje van! Zo kan ik er weer tegen aan.

Beste Thea,

Wat goed om te horen dat onze producten je helpen om bewust te kunnen genieten! Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.

angela Beekhuizen

Ze zij lekker en het dieet is Verder gewoon goed te volgen. Alleen vind ik het jammer dat bij de chocolade en de vanille shake een vieze nasmaak is. Dat is heel jammer voor de rest smaakt alles...

Prima, heerlijke smaken.

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Bedankt voor het plaatsen van de review!

Team Atkins

Lekker, en gezond, en de zoete hapjes helpen mij door de middagdip heen.

Liesbeth

Top producten en snelle levering!

Hi Liesbeth,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Bedankt voor je positieve review!

Prima producten.

Beste mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, fijn dat u tevreden bent over onze producten!

Team Atkins

Het zijn prima producten. Allleen jammer dat het alleen via de webshop te koop is, in de winkels nog niet kunnen vinden.

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten! Onze producten liggen ook in verschillende winkels. Echter is het assortiment en de plek in het schap per winkel verschillend. Je vindt onze producten in de fysieke winkels bij Ah, Jumbo, Etos, Kruidvat, Holland & Barret, Hoogvliet, Deen, Makro, Trekpleiste, Plus en DA.