Atkins

Goed alleen jammer dat die pasta met die kromme stafjes er niet meer zijn die mis ik

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van een positieve review.

Corinne

Lekkere producten. De wraps zijn bij mij favoriet. Heerlijke vervanging voor de klassieke boterham.

Beste Corinne,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.

Team Atkins

Super! Koolhydraatarm is de enige goede oplossing om gewicht te verliezen zonder hongergevoel

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Atkins. Bedankt voor het plaatsen van je positieve review!

Nancy

Heerlijk en voedzaam

Beste Nancy,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten!

Alice de Vries

Ik heb inmiddels 6 dagen geleden besteld en nog steeds niets ontvangen. En ik krijg ook geen reactie op mijn vraag wanneer ik mijn producten krijg.

Francis Wolffensperger

Ik vind de shake mix prima alleen zouden er wel wat vitamines bij kunnen.
En wat het ‘dieet’ betreft mis ik een warme pap of zoiets zoals Brinta ofzo voor ontbijt.
Verder bevalt het...

Beste Francis,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Fijn dat de shakemix goed bevalt!

Thea

Enige tijd bezig met koolydraatarm eten. Maar hd z’n zin in chocola. Daarom wat repen besteld. En ze zijn heerlijk! Ik maak er echt even een geniet momentje van! Zo kan ik er weer tegen aan.

Beste Thea,

Wat goed om te horen dat onze producten je helpen om bewust te kunnen genieten! Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.

angela Beekhuizen

Ze zij lekker en het dieet is Verder gewoon goed te volgen. Alleen vind ik het jammer dat bij de chocolade en de vanille shake een vieze nasmaak is. Dat is heel jammer voor de rest smaakt alles...

Prima, heerlijke smaken.

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Bedankt voor het plaatsen van de review!