Atkins

Lekker en goed

Beste mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van je positieve review, fijn dat onze producten goed bevallen!

Heel goed.

Beste mevrouw,
Fijn dat je tevreden bent met onze producten en bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.
Team Atkins

Lekkere producten, zeker de repen met noten en ook de vanille shake is prima te maken en erg lekker

Beste mevrouw,
Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze producten! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.
Team Atkins

Goed alleen jammer dat die pasta met die kromme stafjes er niet meer zijn die mis ik

Beste mevrouw,
Fijn dat je tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van een positieve review.

Corinne

Lekkere producten. De wraps zijn bij mij favoriet. Heerlijke vervanging voor de klassieke boterham.

Beste Corinne,
Fijn dat je tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.
Team Atkins

Super! Koolhydraatarm is de enige goede oplossing om gewicht te verliezen zonder hongergevoel

Beste mevrouw,
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Atkins. Bedankt voor het plaatsen van je positieve review!

Nancy

Heerlijk en voedzaam

Beste Nancy,
Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten!

Alice de Vries

Ik heb inmiddels 6 dagen geleden besteld en nog steeds niets ontvangen. En ik krijg ook geen reactie op mijn vraag wanneer ik mijn producten krijg.

Francis Wolffensperger

Ik vind de shake mix prima alleen zouden er wel wat vitamines bij kunnen.
En wat het ‘dieet’ betreft mis ik een warme pap of zoiets zoals Brinta ofzo voor ontbijt.
Verder bevalt het...
Ik vind de shake mix prima alleen zouden er wel wat vitamines bij kunnen.
Verder bevalt het prima ookal is het voor binnenvaart toch wel moeilijk soms vooral met verse groenten. Groetjes Francis

Beste Francis,
Bedankt voor het plaatsen van je review. Fijn dat de shakemix goed bevalt!