Atkins

Richard

Hi Richard,

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten!

Atkins

Beste meneer,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!

Brigitte Raets

Superlekkere repen! De broodmix zal wel ok zijn maar ik moet mijn broodbakmachine nog leren kennen 🙃

Reactie Atkins:

Beste Brigitte, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent met onze producten. Een tip voor de broodmix, als het met de broodbakmachine niet lukt dan kun je deze ook in de oven... Beste Brigitte, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent met onze producten. Een tip voor de broodmix, als het met de broodbakmachine niet lukt dan kun je deze ook in de oven bakken! Met vriendelijke groet, Team Atkins

Daniëlla Valk

De producten smaken goed. Alleen krijg ik na het plaatsen van de bestelling geen mail ter bevestiging, terwijl dit wel in het scherm staat als de betaling heeft plaatsgevonden. Ook krijg ik geen... De producten smaken goed. Alleen krijg ik na het plaatsen van de bestelling geen mail ter bevestiging, terwijl dit wel in het scherm staat als de betaling heeft plaatsgevonden. Ook krijg ik geen mail wanneer de bestelling is verzonden. Ik weet dan ook niet wanneer het aankomt. Ik krijg alleen op de dag zelf van DHL een mail dat er een bezorger onderweg is. Het zou prettig zijn wanneer ik wat eerder op de hoogte ben als een bestelling is verzonden

Reactie Atkins:

Beste Daniëlla, Fijn dat onze producten je bevallen! Normaal gesproken krijg je altijd een bevestigingsmail als je een bestelling geplaatst hebt. Echter was de bestelling nu blijven hangen in het... Beste Daniëlla, Fijn dat onze producten je bevallen! Normaal gesproken krijg je altijd een bevestigingsmail als je een bestelling geplaatst hebt. Echter was de bestelling nu blijven hangen in het systeem waardoor de mail niet doorkwam. Bestel je in het vervolg in onze webshop dan zal je deze bevestigingsmail zeker ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Atkins

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen??? Staat bij bpost nog altijd klaar voor verzending?

Een prima te eten brood gebakken in de broodmachine!

Beste mevrouw,

Goed om te horen dat de broodmix zo goed bevalt! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Beste mevrouw,

Goed om te horen dat je tevreden bent, bedankt voor het plaatsen van je positieve review!

Team Atkins

De repen waren lekker en de chocomelk ook maar de koffie drink is smerig
En veel ste duur en das jammer, daardoor bestel ik niet nog een keer

Lekker en goed

Beste mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van je positieve review, fijn dat onze producten goed bevallen!

Heel goed.

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten en bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.