Atkins

Een prima te eten brood gebakken in de broodmachine!

Beste mevrouw,

Goed om te horen dat de broodmix zo goed bevalt! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Beste mevrouw,

Goed om te horen dat je tevreden bent, bedankt voor het plaatsen van je positieve review!

Team Atkins

De repen waren lekker en de chocomelk ook maar de koffie drink is smerig
En veel ste duur en das jammer, daardoor bestel ik niet nog een keer

Lekker en goed

Beste mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van je positieve review, fijn dat onze producten goed bevallen!

Heel goed.

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten en bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Team Atkins

Lekkere producten, zeker de repen met noten en ook de vanille shake is prima te maken en erg lekker

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze producten! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Team Atkins

Goed alleen jammer dat die pasta met die kromme stafjes er niet meer zijn die mis ik

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van een positieve review.

Corinne

Lekkere producten. De wraps zijn bij mij favoriet. Heerlijke vervanging voor de klassieke boterham.

Beste Corinne,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.

Team Atkins

Super! Koolhydraatarm is de enige goede oplossing om gewicht te verliezen zonder hongergevoel

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Atkins. Bedankt voor het plaatsen van je positieve review!