Atkins

a.merk

Lekkere producten die minder koolhydraten bevatten. En waardoor je toch "normaal" kan eten en afvalt.

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. We vinden het erg fijn om te horen dat de producten je zo goed bevallen en goed binnen jouw koolhydraatarme leefstijl passen.
Groet, Team Atkins

Shake erg zoet.. Wraps zijn heerlijk

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat de wraps je goed bevallen!

Marry Witte

Ik gebruik de produkten al heel Lang

Beste Marry,
Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je al zo lang tevreden bent over onze producten.

Anoniem Karin

De wraps zijn heerlijk en de bijbehorende recepten zijn ook goed
We zijn er erg blij mee

Beste Karin,
Bedankt voor je positieve review. Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze Tortilla Wraps. Hopelijk kunnen jullie hier nog lang van genieten!
Groet, Team Atkins

Prima en lekker en betaalbaar alleen de volkomen crackers zijn niet lekker

Prima !

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je positief bent over Atkins en haar producten.
Groet, Team Atkins

Zeker de repen een echte traktatie ook zo de shake en drink ??

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je onze repen, shakes en ready-to-drinks lekker vindt!

Anja

De repen zijn handig en lekker als je een kha zoet tussendoortje wilt. De chocolate mint is mijn favoriet. De wraps zijn ook erg lekker en worden veelvuldig gebruikt.

Beste Anja,
Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat onze producten je bevallen en goed passen in jouw koolhydraatarme leefstijl.
Groet, Team Atkins

De tortilla's of wraps zijn heerlijk en brengen een lekkere variatie in je dieet. En ook de hazelnoot crisp reep een een echte traktatie. En het crispbread is een goede vevanging voor cracottes, je... De tortilla's of wraps zijn heerlijk en brengen een lekkere variatie in je dieet. En ook de hazelnoot crisp reep een een echte traktatie. En het crispbread is een goede vevanging voor cracottes, je proeft geen verschil.

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en dat ze goed passen bij jouw koolhydraatarme leefstijl!

Ze smaken erg lekker!

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de Atkins producten.
Groeten, Team Atkins