Atkins

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je positief bent over ons merk en onze producten.

Wend@

Ze zijn echt lekker

Hi Wendy,
Bedankt voor je positieve feedback. Goed om te horen dat je onze producten zo lekker vindt!

Simone van der Schalie

Net begonnen

Hi Simone,
Bedankt voor je positieve review! We hopen dat onze producten jou goed gaan bevallen. Succes!

Willy Spakman

Top!!
Top!!
Kant en klare shakes niet gedronken...lust geen koffie en geen chocolade.. had niet goed opgelet met bestellen. Maar de repen zijn lekker en vullend, de vanille shake is echt lekker. Wil de crackersen de wraps nog even bestellen.
Maar ben zeeer tevreden

Beste Willy,
Beste Willy,
Bedankt voor je positieve feedback! Wat een positieve reacties op onze producten, daar worden we blij van! Hopelijk bevallen onze crackers en wraps jou net zo goed als de andere Atkins producten.
Groet, Team Atkins

Ben nog maar een paar dagen begonnen

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve feedback. Hopelijk bevallen onze producten en de Atkins koolhydraatarme lifestyle je goed!
Groeten, Team Atkins

Hannie Wiersma

Smakelijke producten.

Beste Hannie,
Bedankt voor je positieve feedback. We vinden het fijn om te horen dat je onze producten zo lekker vindt!
Team Atkins

Ik gebruik diverse repen en wraps. Die bevallen prima.

M.A.C. Bakx

Veelzijdige, smaakvolle producten die bijdragen aan mijn gezonde levensstijl. Een waardevolle aanvulling tot het maken van lekkere gerechten.

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat onze producten jou zo goed smaken en bijdragen aan jouw gezonde levensstijl. We hopen dat je nog lang van onze producten gebruik mag... Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat onze producten jou zo goed smaken en bijdragen aan jouw gezonde levensstijl. We hopen dat je nog lang van onze producten gebruik mag maken.
Groet, Team Atkins

Het werkt goed en is makkelijk vol te houden

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te horen dat de Atkins producten jou goed bevallen.

Sahar

Hele lekkere en gezonde producten! Echt genieten. Prima koolhydraatarme vervangers, dat maakt diëten een stuk makkelijker!

Beste Sahar,
Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze producten en dat ze zo goed aansluiten op jouw koolhydraatarme leefstijl.