Atkins

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Fijn dat onze producten jou positief bevallen!

Geweldige en heerlijke producten

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten. Hopelijk zul je er nog lang van genieten!

Goede producten

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat onze producten jou positief bevallen!

Jolanda

Beste Jolanda,
Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je onze producten als "goed" beschouwd! Daar zijn we erg blij mee.
Groet, Team Atkins

De nieuwe wraps zijn een enorme aanwinst in het assortiment. Top!

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat onze Tortilla Wraps jou zo goed bevallen, daar zijn we blij om.

Michelle

Het is even wennen qua smaak, maar als je het eenmaal door hebt is het zeker goed te doen.

Beste Michelle,
Beste Michelle,
Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je inmiddels gewend bent aan de smaak en hier positief over bent ;) We hopen dat je nog lang van onze producten zult genieten!
Groet, Team Atkins

Snelle levering en producten zijn lekker. Jammer dat de voorraad in de winkels zo beperkt is ... Daarom bestel ik liever online

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je positief bent over onze producten en onze levering.
Groet, Team Atkins

Wraps vind ik erg lekker , van de pasta ben ik minder gecharmeerd. Vond het wat gummi achtig. De crackers eet ik elke dag en zijn in de supermarkt goedkoper dan bij jullie. Helaas

Reactie Atkins:

Bedankt voor je review. We vinden het fijn om te horen dat je zo positief bent over de wraps en de crackers.

Niki geentjens

Alles is heel lekker, behalve de crackers is juist karton...

Beste Niki,
Beste Niki,
Bedankt voor je positieve review. Vervelend om te horen dat de crackers jou niet goed zijn bevallen. Wel zijn we blij dat de andere producten wel positief bij jou in de smaak zijn gevallen!

Het heeft allemaal een heerlijke smaak
Het heeft allemaal een heerlijke smaak
Crackers zijn lekker met kipfilet erop
Cruesli met soja melk
Verder de chocolade en repen zijn lekker als tussendoor
De producten passen goed in mijn eetschema.

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat de producten jou bevallen en goed binnen jouw eetschema passen!