Atkins

Prima . Ga zeker door met gebruik hiervan.

Groet, Team Atkins

De meeste Atkins repen vind ik heel erg lekker, vroeger at ik bij de thee vooral koeken of gebak nu kan ik toe met een Atkins reep, een grote of twee kleine. En het werkt ik krijg veel minder... De meeste Atkins repen vind ik heel erg lekker, vroeger at ik bij de thee vooral koeken of gebak nu kan ik toe met een Atkins reep, een grote of twee kleine. En het werkt ik krijg veel minder calorieën binnen , het houdt de honger weg en ze zijn nog lekker ook dus ik heb niet het gevoel dat ik wat mis.

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Wat goed om te horen dat onze koolhydraatarme repen jou zo goed bevallen!

Reactie Atkins:

Bedankt voor jouw positieve review!
Groet, Team Atkins

Hallo. Heb nog niet alle producten gebruikt want zit nog met andere voorraad die ik eerst wil opgebruiken.Koop wel alleen producten die koolhydraat arm zijn en heb ook al een paar recepten... Hallo. Heb nog niet alle producten gebruikt want zit nog met andere voorraad die ik eerst wil opgebruiken.Koop wel alleen producten die koolhydraat arm zijn en heb ook al een paar recepten uitgeprobeerd.Veel groenten en vis.Er zitten recepten tussen die ik niet zie zitten aangezien ik deze absoluut niet lust maar maar maak dan twee keer hetzelfde klaar.Vroeger nam ik tussendoortjes maar daar ben ik mee gestopt .

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat een aantal van onze producten en recepten goed binnen jouw koolhydraatarme leefstijl passen en dat je hier ook zo tevreden over... Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat een aantal van onze producten en recepten goed binnen jouw koolhydraatarme leefstijl passen en dat je hier ook zo tevreden over bent!

Maureen

Voor de 1e keer gebruikt, prima bevallen

Beste Maureen,
Groet, Team Atkins

Zeer snelle levering. Netjes verpakt!
Had een probleem over artikel, mail gestuurd en gebeld. Werd gelijk opgelost. Super!

Reactie Atkins:

Bedankt voor jouw positieve review! Goed om te horen dat je zo blij bent met onze producten en onze service.

Fijne heerlijke produkten.

Reactie Atkins:

Bedankt voor jouw positieve review!

marga spaan

Zijn fijne en lekkere producten.

Beste Marga,
Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je zo positief bent over onze producten.

Petra Baggerman

Handig en meestal ook lekker

Beste Petra,
Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te horen dat onze producten goed in jouw leefstijl passen!