Atkins

Fijne heerlijke produkten.

Reactie Atkins:

Bedankt voor jouw positieve review!

marga spaan

Zijn fijne en lekkere producten.

Beste Marga,

Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je zo positief bent over onze producten.

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review!

Petra Baggerman

Handig en meestal ook lekker

Beste Petra,

Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te horen dat onze producten goed in jouw leefstijl passen!

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Fijn dat onze producten jou positief bevallen!

Geweldige en heerlijke producten

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten. Hopelijk zul je er nog lang van genieten!

Goede producten

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat onze producten jou positief bevallen!

Jolanda

Beste Jolanda,

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je onze producten als "goed" beschouwd! Daar zijn we erg blij mee.

Groet, Team Atkins

De nieuwe wraps zijn een enorme aanwinst in het assortiment. Top!

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat onze Tortilla Wraps jou zo goed bevallen, daar zijn we blij om.

Michelle

Het is even wennen qua smaak, maar als je het eenmaal door hebt is het zeker goed te doen.

Beste Michelle,

Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je inmiddels gewend bent aan de smaak en hier positief over bent ;) We hopen dat je nog lang van onze producten zult genieten!