Atkins

De reep chocola kokos is erg lekker.
De shake drink ik niet echt. Veel klontjes.

De sportrepen (live) vallen wat tegen. Beetje chemisch. De cruesli is helaas ook n beetje zonder smaak

Reactie Atkins:

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de Lift repen en onze crunchy muesli niet helemaal naar jouw smaak is. Hopelijk bevallen onze andere producten jou wel!

Tineke

Heerlijke producten!

Beste Tineke,
Bedankt voor je positieve review!

Monique van de Wal

De Atkins producten die ik bestelt heb zijn lekker en makkelijk in gebruik.

Beste Monique,
Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat de producten jou zo goed bevallen! Hopelijk zul je er nog lang van genieten.

Kelderman

Bij ontvangst van de producten blijkt dat er 2 doosjes over datum zijn. Hier heb ik een mail over gestuurd met de vraag om dit op te lossen. Hier is nooit op gereageerd wat ik een kwalijke zaak vind

Wim de Koning

Lekker

Beste Wim,
Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat je positief bent over onze producten!

Pascale

Tot op heden tevreden over de producten.

Beste Pascale,
Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat onze producten jou goed bevallen.
Groet, Team Atkins

Positief, koolhydratenarm eten is ons uitstekend bevallen.
Het is niet vergelijkbaar met diëten.
Positief, koolhydratenarm eten is ons uitstekend bevallen.
Het is niet vergelijkbaar met diëten.
Met een uitgebalanceerde geleidelijkheid heeft het ons bijna vanzelf vele kilo's minder opgeleverd.

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review! Wat goed om te horen dat de koolhydraatarme leefstijl jullie zoveel positiefs heeft gebracht. Hopelijk kunnen onze producten jullie hierin nog lang... Bedankt voor je positieve review! Wat goed om te horen dat de koolhydraatarme leefstijl jullie zoveel positiefs heeft gebracht. Hopelijk kunnen onze producten jullie hierin nog lang ondersteunen!
Groet, Team Atkins

De chocolade repen zijn echt heerlijk en vullen na het sporten goed!

Reactie Atkins:

Bedankt voor je positieve review!
Groet, Team Atkins

Ik ben tevreden over de crackers en de muesli.
Ze zijn erg smakelijk.
Ik ben tevreden over de crackers en de muesli.
Ze zijn erg smakelijk.
Ik ben niet tevreden over de flesjes "ready to drink". De smaak is goed. Er is echter de zoetstof sucralose in verwerkt.
Hier krijg ik enorme darmkrampen en diarree van. Spijt dat ik deze heb gekocht. Terugsturen is waarschijnlijk niet mogelijk.

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de crackers en muesli jou goed bevallen. Daarnaast vinden we het natuurlijk vervelend dat je tot de ontdekking bent gekomen dat de Ready to Drinks stoffen bevatten die jou niet zo goed vallen. Retourneren na nuttigen is helaas niet mogelijk.
Hopelijk heb je in de toekomst nog wel veel plezier van onze andere producten!