Atkins

Snel bezorgd en dankzij de actie niet duur.

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent, bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!

Nicolle

Goede kwaliteit

Beste Nicolle,

Fijn om te horen dat je tevreden over de kwaliteit van onze producten. Bedankt voor het plaatsen van je positieve review!

Team Atkins

Voor mij zijn de Atkins producten prima

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Vooral de ready to-go shake (aardbei) tegen verwachting in erg lekker. Goed gekoeld net een milkshake

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent met ons product! Bedankt voor je positieve review.

Ineke van Wijhe

De repen zijn, eigenlijk tegen de verwachting in, erg lekker. Die eet je voor je plezier. De shakes heb ik nog niet geprobeerd.

Beste mevrouw,

Wat fijn om te horen dat de repen goed bevallen. Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Heel lekker! Ik heb de wraps, muesli, bars en shakes besteld en alles is superlekker! Het maakt het dieten veel leuker zo.

Beste mevrouw,

Wat goed om te horen dat al onze producten je zo goed bevallen. Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Goed altervatief voor wanneer er geen tijd is om te koken of om mee te nemen naar het werk.

Beste mevrouw,

Fijn dat de Atkins producten bevallen op de momenten dat je niet al te veel tijd hebt. Bedankt voor je review!

Prima, goeie smaak

Beste meneer,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten, bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!

Goed en lekker

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor het plaatsen van een positieve review!

Jet

Ik vind de Atkins producten lekker smaken en super fijn dat ze zo laag in koolhydraten zijn. ..op deze manier is afvallen goed te doen :) Helaas vind ik ze wel prijzig maar gelukkig zijn er... Ik vind de Atkins producten lekker smaken en super fijn dat ze zo laag in koolhydraten zijn. ..op deze manier is afvallen goed te doen :) Helaas vind ik ze wel prijzig maar gelukkig zijn er regelmatig aanbiedingen

Beste Jet,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van je positieve review!