Atkins

Heel lekker! Ik heb de wraps, muesli, bars en shakes besteld en alles is superlekker! Het maakt het dieten veel leuker zo.

Beste mevrouw,

Wat goed om te horen dat al onze producten je zo goed bevallen. Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Goed altervatief voor wanneer er geen tijd is om te koken of om mee te nemen naar het werk.

Beste mevrouw,

Fijn dat de Atkins producten bevallen op de momenten dat je niet al te veel tijd hebt. Bedankt voor je review!

Prima, goeie smaak

Beste meneer,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten, bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!

Goed en lekker

Beste mevrouw,

Fijn om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor het plaatsen van een positieve review!

Jet

Ik vind de Atkins producten lekker smaken en super fijn dat ze zo laag in koolhydraten zijn. ..op deze manier is afvallen goed te doen :) Helaas vind ik ze wel prijzig maar gelukkig zijn er...

Beste Jet,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van je positieve review!

Richard

Hi Richard,

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten!

Atkins

Beste meneer,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!

Brigitte Raets

Superlekkere repen! De broodmix zal wel ok zijn maar ik moet mijn broodbakmachine nog leren kennen 🙃

Beste Brigitte,

Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent met onze producten. Een tip voor de broodmix, als het met de broodbakmachine niet lukt dan kun je deze ook in de oven bakken!

Daniëlla Valk

De producten smaken goed. Alleen krijg ik na het plaatsen van de bestelling geen mail ter bevestiging, terwijl dit wel in het scherm staat als de betaling heeft plaatsgevonden. Ook krijg ik geen...

Beste Daniëlla,

Fijn dat onze producten je bevallen! Normaal gesproken krijg je altijd een bevestigingsmail als je een bestelling geplaatst hebt. Echter was de bestelling nu blijven hangen in het systeem waardoor de mail niet doorkwam. Bestel je in het vervolg in onze webshop dan zal je deze bevestigingsmail zeker ontvangen.

Team Atkins

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen??? Staat bij bpost nog altijd klaar voor verzending?