Atkins

Ellen

Omdat ik diabeet ben en koolhydraat arm eet gebruik ik als extra de Coco’s choco repen jammer dat ze zo duur zijn, dus in actie koop ik paar dozen tegelijk

Gerda

Mijn ervaring is positief

Joke

Heel goed. Ik vind het heel jammer dat jullie Fibre crackers niet meer te verkrijgen zijn.
Ook de fase lijst is een prima hulpmiddel.

johanna

Goede producten

Ik ben nu 11 dagen bezig en 2,2 kg kwijt. Ik volg niet helemaal het maaltijd plan maar haal er wel recepten uit. Ook pak ik 1x per dag of 1x per 2 dagen een product van atkins. Het brood, de rijst... Ik ben nu 11 dagen bezig en 2,2 kg kwijt. Ik volg niet helemaal het maaltijd plan maar haal er wel recepten uit. Ook pak ik 1x per dag of 1x per 2 dagen een product van atkins. Het brood, de rijst en de pasta laat ik staan.

Petra

Ik weet sinds relatief korte tijd dat ik Crohn patient ben en koolhydraten zijn funest dan maar ook vliegen de kilo's er aan door de med die ik allemaal gebruik. Ik had diverse merken... Ik weet sinds relatief korte tijd dat ik Crohn patient ben en koolhydraten zijn funest dan maar ook vliegen de kilo's er aan door de med die ik allemaal gebruik. Ik had diverse merken uitgeprobeerd en hield het gewoon niet vol omdat niks lekker smaakte of een voldaan gevoel gaf.AH hier in onze wijk verkoopt geen Atkins dus moest ik gaan zoeken.Heb een zwik online besteld en kwam een klein assortiment tegen bij Holland & Barret. Ik gebruik de Muesli en de shake afwisselend als ontbijt en de crackers voor de lunch.Vanavond ga ik de wraps proberen.De repen zijn ook echt goed te eten. Ik ben nu een kleine week bezig en kook ook koolhydraat arm . Atkins heeft mij eigenlijk dat zetje gegeven om het goed vol te kunnen houden.De producten zijn echt smakelijk.Het moet voor mij door mijn ziekte een levensstijl worden dus hoop ik dat Atkins met nog meer goede producten gaat komen.Iets hartigs zou lekker zijn als tussendoortje. Dat vind je echt nergens. Een gewoon snoepje ook welkom.Ik ben nu 2,3 kg kwijt maar merk dat dit voornamelijk vocht is.Het afvallen moet nu gaan beginnen........

Paul van Dessel

Prachtige, werkzame , betaalbare en heerlijke producten! We genieten er dagelijks van en blijven dit eetpatroon volgen! Ondertussen 25 kg kwijt op 8 maanden en heb me nog nooit zo lekker gevoeld.

YVAN LOWYCK

Op 13/05 ll. het volgende afgeleverd:
1 doos Chocomate Brownie (16x60g) - 18.01.20 - L8292-J: niks mis mee, alles ok!
1 doos Chocolate Hazelnut Crunch (16x60g) - 04.10.19 - L8186-R:...
Op 13/05 ll. het volgende afgeleverd:
1 doos Chocomate Brownie (16x60g) - 18.01.20 - L8292-J: niks mis mee, alles ok!
1 doos Chocolate Hazelnut Crunch (16x60g) - 04.10.19 - L8186-R: NIET OK! De chocolade is wit "aangeslagen", de vulling droog met slechte smaak. Dit product, niettegenstaande de datum-opdruk, is niet meer te consumeren.
Het hoeft geen verbazing dat ik Atkins producten niet (meer) aanbeveel! Hopelijk wordt hier iets aan gedaan.

Smaken goed en geen hongergevoel

Superlekkere koeken en zeer snelle levering