Atkins

mieke van zon

Opzicht wel goed alleen laats keer chocolade die over datum was. jammer

Beste Mieke,

Fijn dat je tevreden bent met onze producten! In het vervolg mag je contact met ons opnemen als je een reep hebt ontvangen die over datum is zodat wij kunnen zorgen dat je nieuwe ontvangt. Bedankt voor het plaatsen van je review!

nancy

Ik ben net pas begonnen, maar heb geen hongergevoel.

Beste Nancy,

Goed om te horen dat je bent begonnen met het Atkins dieet en dat je hongergevoel weg is. We wensen je veel succes!

Heck

Goede ervaring. Er wordt goed aangegeven hoeveel koolhydraten er aanwezig zijn. Toch lekkere tussendoortjes verkrijgbaar

Beste mevrouw,

Fijn dat je tevreden bent over onze producten. Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!

Team Atkins

De vloeibare shake vind ik niet lekker vind ik een nare nasmaak aan zitten de poeder voor shake is wel lekker.wraps ,crackers daarin tegen wel erg lekker en eet ik veel. De pasta blijft wel erg hard...

Diana De vlugt

Helemaal top en smaakt heel goed

Beste Diana,

Wat fijn dat je tevreden bent en een positieve review hebt achtergelaten, bedankt!

Geke van der Molen

Prima ! Snelle bezorging 👍top

Beste Geke,

Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Er had wellicht een briefje met uitleg bij mogen zitten (als je een starters totaal pakket koopt) , want ik zit nu met een shake pot waar ik niet weet wat ik ermee moet? En misschien de keuze aan de...

Beste mevrouw,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons startpakket! Hopelijk passen onze koolhydraatarme producten goed binnen jouw gezonde leefstijl. Om de shake mix optimaal te maken kun je de bereidingswijze hanteren die op de verpakking van de shake mix staat. Zo bereid je binnen no-time een heerlijke en vullende vanille shake!

Monique

De repen zijn heerlijk! Het helpt mij om mijn khd arme dieet vol te houden. Ik heb totaal geen behoefte meer aan “gewone” chocolade!
Vooral de caramel fudge, de chocolate peanut caramel zijn...

Beste Monique,

Wat fijn dat de repen je helpen om de ongezonde tussendoortjes te laten staan. Bedankt voor je positieve review!

Team Atkins

Lekkere producten die je makkelijk mee kunt nemen, zodat je altijd iets verantwoords bij je hebt.

Beste mevrouw,

Wat fijn dat je gebruik maakt van onze producten. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Oege Monsma

Tot nu toe heel goed.

Beste Oege,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Bedankt voor je positieve review!