Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Caroline de Broek

Goede ervaring met online aankoop

Duidelijke leveringsvoorwaarden

Op zich geen, misschien een klein presentje bij iedere aankoop?

Lia Heiden

Wat begon met een telefoontje, vanuit Washington DC, naar Atelier Christian om te informeren naar een armband met gourmette/chain schakels resulteerde in fijne ervaring dankzij een ongekende... Wat begon met een telefoontje, vanuit Washington DC, naar Atelier Christian om te informeren naar een armband met gourmette/chain schakels resulteerde in fijne ervaring dankzij een ongekende klantvriendelijke benadering van Atelier Christian. Patrick was enorm vriendelijk, en behulpzaam, en toen, ondanks de vele prachtige armbanden die ons getoond werden (via foto's en video vanwege de afstand Washington-Hengelo), ik toch een net iets andere in gedachten had werd een armband veranderd, geheel naar mijn wensen, met een vakmanschap dat indrukwekkend is. Een armband kopen bij een Nederlandse edelsmid, kan alleen wanneer er vertrouwen is in de edelsmid en de klant is, dat was er volop, Patrick was behulpzaam, en reageerde snel op onze vragen, met gepaste and vakkundige antwoorden. Het was een hele fijne ervaring die resulteerde in een prachtige armband, precies zoals we hem wilden. - wonderful experience, extremely helpful, excellent customer service, resulting in a stunning, custom made bracelet-

De persoonlijke aandacht, vakmanschap, de trots van de edelsmid op zijn werk, en het vakwerk dat geleverd is.

Geen enkele, zie ernaar uit om een volgdend sieraad bij ze te kopen en zal ze van harte aanbevelen aan familie en vrienden.

betty

Heb rond 4 uur besteld kreeg het de volgende ochtend, met een bakje koffie open gemaakt, steen in de hanger is zo mooi heb het gelijk gedeeld met de vrienden omdat niemand met coronaaaaaa me mag... Heb rond 4 uur besteld kreeg het de volgende ochtend, met een bakje koffie open gemaakt, steen in de hanger is zo mooi heb het gelijk gedeeld met de vrienden omdat niemand met coronaaaaaa me mag bezoeken maare bedankt

snel

S.

Heel erg blij met me aankoop

Letitia

Hele fijne mensen. Mooie trouwringen gemaakt voor ons, zijn er heel blij mee! Komen hier zeker terug!

Vakmensen!

Hans

Vakmensen! Erg deskundig! Goed geholpen met een mooi cadeau voor m’n vrouw!

Top communicatie

Heleen

Het zijn echt top mensen! Nog nooit met zulke fijne mensen iets moois en bijzonder kunnen maken!! Echt een aanrader!

Fijne communicatie

D.V Lotte

Zo doorgaan!

goed

tip dat zo door moeten gaan